uitvoering beleid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Zilverpijl, 16 mrt 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Normaal hou ik mij niet zo bezig met dit soort zaken, maar ik zag net iets wat ik toch wel een beetje raar vindt.

In de algemene console topic staat een thread met een titel waarin Playstation Gaystation wordt genoemd. In het beleid staat dat dit niet getolereerd wordt. Wouter zei er wel wat van maar de topic werd niet op slot gedaan. Nou ga ik hier niet zeggen welke topics wel en niet gesloten moeten worden.

Maar als ik dit dan vergelijk met x-bazar waar ik zag dat een thread gesloten werd omdat er in de titel stond "XBOX Live" ipv "XBOX Live Starter kit te koop", dan vind ik dit wat raar.

In beide gevallen werd niet gehandeld volgens het beleid, maar de een gaat wel op slot en de ander niet. Dat klopt toch niet:confused:

Ik bedoel als jullie zo je best doen om een mooi beleid op te stellen om de zaak hier netjes te houden, dan moet dat toch ook consequent worden doorgevoerd.

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    idd wel weird en welke loser zegt er nu Gaystation!!!!!

Maar wouter had er dan wss over gekeken om het toe ge doen
    Gekunt het hem niet kwalijk nemen wss is de post nu al geslote :cool:(die van gaystation he)

3. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ik neem niemand iets kwalijk, ik vind het gewoon inconsequent. Die topic is trouwens nog steeds open hoor, en Wouter liet hem een stuk uit het beleid zien waarin stond dat fanboyism niet is toegestaan, dus hij heeft het wel gelezen.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben hem inderdaad vergeten te editen, ofik heb de verkeerde titel geedit (er staan er altijd 2 in de database nml). Excusez moi.

5. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Mooi, dan is dat ook weer helder.

6. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de titel inmiddels geëdit.

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    En dat de titel 'Xbox Live' gesloten werd is gewoon, omdat het onduidelijk is of die persoon het dan zoekt, of juist verkoopt. Dit is natuurlijk handig als dit in de titel staat.

8. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ik begreep ook wel dat die thread gesloten werd, maar ik vond het zo raar dat die andere thread dan niet werd aangepast. Maar uit Wouter zijn verhaal begrijp ik dat dat gewoon een foutje was.

Deel Deze Pagina