Ultieme RaceGame

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxwhopper, 26 nov 2003.

1. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort een racegame kopen en heb uit veel keuze.. MAar ik wil juist een racegame met de mogelijkheden dat je onderdelen kunt kopen.. bv uit een heleboel banden-sets kan kiezen.. maar ik weet niet welk spel echt daarvoor geschikt is!??!

2. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    De ultieme race game is natuurlijk zonder twijfel Project Gotham Racing 2.
    Maar daar zitten al die bandjes volgens mij niet in.
    Dus zou ik als ik jou was gaan voor Need for Speed Underground, veel tune mogelijkheden, fast&furious style.
    Of anders Sega GT (online), daar kan je verschillende banden ( 2of :cool: Maar ook veel andere onderdelen. Turbo, gewichts besparing en dergelijken.

Maar je bent natuurlijk gek als je PGR2 overslaat :+

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Need for Speed Underground schijnt veel tune mogelijkheden te hebben.

In reviews zul je wel lezen of een racegame veel tune mogelijkheden heeft of niet.

4. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    is sega GT ONline veel verschillend dan met de gewone versie
    of een gewone update

5. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het altijd fijn als ik van iedereen een mening heb,,

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mijn mening: Geen top game maar ook geen slechte game. Al die tune mogelijkheden zijn leuk, maar ik heb ze bijna allemaal al gezien in Tokyo Extreme Racer (2?) op de PS2.
    Grafisch is de game zeker niet slecht maar hij kan niet op tegen PGR2.
    De besturing van de wagens vind ik nogal euhm... lobbig (weet niet of dat het goede woord is). Het is nogal moeilijk om de wagen rechtdoor te later rijden wanneer je bent gedraaid.
    Het geluid is weeral niet top maar ook weeral niet slecht.

Conclusie: een middelmatige racegame die (waarschijnlijk) een topper is voor tuning freaks.

7. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met The Andwer: NFS undergound lijkt me het meest geschikt voor jou maar PGR2 is toch meer simulator, en dus een betere racegame.

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah er zitten best veel tune mogelijkheden in, maar ook een paar nadelen. Zo is het aantal auto's vrij gering (zeker in vergelijking met PGR2), en is de besturing idd een btje vreemd. Voor de rest is het op zich wel een goede game, zeker als je een beetje fan bent van het uitbouwen van auto's, en helemaal aanpassen aan jouw smaak m.b.v. stickers, velgen, verf, spoilers, bumpers etc. etc.

9. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    need for speed kun je idd veel onderdelen aan je auto hangen een ding weet je met al die upgrades zeker, de auto word of mooier of beter.

als je echt wilt klooien met allerei boutjes, moertjes, afstellingen van versnellingsbakken enz dan is Sega GT (al dan niet met online mogelijkheden) naar mijn mening echt een betere keus, weggedrag is vele malen realistischer dan de typische arcade racers Need For Speed Underground en Project Gotham Racing 2

wat niet wil zeggen dat de NFSU en PGR2 slechte games zijn, want dat zijn ze absoluut niet.

10. boenlauw

boenlauw Game All Life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb SEGA GT een half jaar nu, heb hem helemaal grijs gespeeld, veel wagens kan je kopen en je wil ze dan ook allemaal helemaal upgraden tot max, zodat je hele garage vol staat! Grafisch valt hij tegen als je naar andere spellen kijkt en dat is gewoon zo, de besturing is gewoon heel simpel; laat het zo zeggen:"iemand die nog nooit heeft geraced op een computer, kan er toch aardig mee racen. Niet echt simulatie dus, maar wel precies goed zodat het vertrouwd en makkelijk aanvoelt.
    Maar omdat hij al is verouderd zal ik zeker voor NFSU gaan (omdat je wilt tunen, anders PG 2 natuurlijk!), of je moet ergens voor goedkoop SEGA GT weten te vinden. "Ik had voor 20,- euro gekocht van zo'n 'X-Box pakket' die toch niet verkocht (SEGA GT en JSFT), moet je maar eens vragen aan een verkoper, zijn spellen zonder doosje (wel boekjes) en legaal!

11. PhoeniXiaN

PhoeniXiaN Hoi

Leuk Bevonden:
    0
    wat nou wel leuk is aan sega gt 2002, dat als je een lotus esprit koopt, en helemaal upgrade, t(o)t(he)m(ax) dus, en je legt dat onderste balkje (bij traction en suspention) helemaal weg, (naar links) als je dan gaat draggen dan rijd je eerst een beetje bagger slippend over de baan, en daarna pur je bijna sneller als alle auto's, en als je dan op tijd stopt met doorracen, dan schraap je al je geld bij elkaar en koop je een nieuwe auto en maak je t af. (hoewel ik die hele event ook met die esprit heb verslagen) maar nou wil k nog ffies wete...... welke verrekte game moet ik nou kope?? nfs:u of pgr2... ik weet het ff niet meer..... :eek: :'-( :confused:

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  12. TheFurryOne

TheFurryOne when bunnies go bad

Leuk Bevonden:
    0
    NFSU heeft weinig tuning mogelijkheden.... nadruk is gelegd op styling. Je kan qua tuning alleen standaard upgrade kits kopen.

tunen ??? koop een ps2 met gran turismo......

Deel Deze Pagina