ik was net bij de frs en zag dit vechtspel staan, ik twijfelde om m te kopen. zijn er hier mensen die dit spel hebben, en zo ja is het wat??? of tewel is het mijn 70 euro waard (met mijn cocacolacard 63 euro )?????
tja, ik had idd ook gehoord dat het een goeie game op de dreamcast moest zijn. maar ja het moet wel een beetje bespeelbaar zijn.
Game krijgt bijna overal iets rond de 7,5. Geloof dat de negatieve dingetjes iig waren: 1. Singleplayer beetje saai 2. Te weinig verschil in characters. Mjah, zou 't zelf willen proberen, MP wastie wel tof. Ik heb nu teveel games anders had ik hem wel gehaald denk.
teveel games, hoe kan er je nou teveel hebben, hoe meer hoe beter toch, tenminste als je geld zat heb.
Bwhahah, teveel voor mijn vrije tijd en voor mijn geldbuidel. Heb al echt een bergie games nl. Anders gaat vrouw mij slachten.
ok dan!!!! was ook maar een geintje, maarrruuhh er wordt weinig op deze treath gereageerd dus het zal wel niet zoveel soeps zijn.:r
dat er niet veel intresse is in dit spel betekent niet gelijk dat het zuigt hoor... iig: ik heb ufc op de dreamcast en zover ik weet is dit een soort van semi-sequel dus kan ik er wel wat over vertellen, spel was wel vet hoor... paar features die ik wel vet vond: -originele vecht-engine, met counters en counters voor die counters, je moet echt een hoop nadenken dus.. -grondgevechten -veel verschillende vechtstijlen door elkaar en je moet je vechtstijl hier aan aanpassen, bv. judo-expert zal je veel meer naar de grond moeten gaan om te winnen dan met een thai-bokser.... -2 energie-balkjes, energy en fatigue, als je veel slaat en blind er op losschopt kost dit kracht dus fatigue gaat omlaag en kan je dus knock-out raken terwijl je hele energie balkje volzit, dit vraagt een hoop geduld en uitgebalanceerd vechten -create a player mode is echt een vette optie in dit spel heel uitgebreid en je moet je personage sterker maken door voor skill points te vechten enzo... -als je een tegenstander goed hard raakt dan kan je hem in een keer knock-out beuken, ziet er heel brutal uit onthou wel: dit gaat over de DREAMCAST versie die ongeveer hetzelfde is... kzou em ff huren als ik jou was...
zozo , Zo kom je Wel aan je Posts heh TR@M$ !! . jesus man , spamming mode heb jij , daarom heb je zo snel zooooveeeel posts .. damnit * JALOERS * ... maar dat ga ik niet doen , dat vind ik triest dat spammen
Neej, maakt niks uit. Heel prettig als iedereen die nog iets wilt toevoegen 3 x ondermekaar post, leest lekker weg. Ik heb het liefst dat iedereen dat doet. Lekker ruimte in beslag nemen voor niks, dat roelt gewoon. Begrijpie beetje? Edit: Jacco...post weggehaald? Whahahaha, krijg je netjes antwoord, haal je je post weg. Naja, waarschijnlijk omdat je de reden al zag.