Ik heb vanmiddag UCF gekocht, ik kan hem nog tot maandag inruilen, wat zal ik doen??? word het spel niet een beetje saai na een tijdje???
Tsja, je moet zelf maar even kijken denk ik he Heb je nog veel mogelijkheden die je kan unlocken? Ik vond hem iig een van de betere vecht/worstelgames op de DC..
Maar.... Is er een spel dat veel leuker is dan deze?? ik wist echt niet welke ik anders moest kiezen, en ik kan niet wachten, mag hem maandag op zun laatst inruilen
Heb de film nog niet gezien, issie niet wat kiddo? Edit: Iemand die dit spel al langere tijd heeft, issie saai na een tijdje?
sjongejonge ne joh geintje maar weetje wat ik saai vindt... die tournament is makkelijk uit te spelen dus kan je al alleen mensen winnen en als je gewoon heel snel alle knopjes drukt doet ie alle bewegingen achter elkaar en is het zo tapout!
als ik jou was zal ik het gaan wisselen want het is gewoon letterlijk een rip van de dreamcast versie geloof me maar uit ervaring want ik heb zelf op alle twee vesrsie gepeelt het wordt heeeeeeel snel saai(in je eentje) maar als je vaak vrienden op bezoek krijgt dan zou het niet hoeven te ruilen want kan je laten zien wie de beste is
Met mun reward pack (15juni) krijg ik doa3, dus ik denk dat ik hem maar ga ruilen, maar voor welk spel???? Spiderman?? amped??
ISS2 Het spel is leuk in je eentje en helemaal leuk als je vrienden er zijn. Vond hem in het begin kut (eerste 2 dagen) maar nu ben ik helemaal verslaafd.