[PC] Ultimate Game muis.

Discussie in 'Games' gestart door SabZero NL, 24 sep 2004.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Wat is de ultieme Gamemuis.
    Aangezien ik een nieuwe muis nodig heb, en enorm veel game.
    Is mijn vraag wat is de beste game muis op het moment..

Ik wil wel met draad, want draadloos heeft een kleine vertraging.
    Plz inform me over de mogelijk heden

Heb zelf ook al gekeken op de logitech site.

2. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    logitech mx510

Technical Specifications

-Image Processing: 5.8 megapixels/sec
    -Resolution: 800 dpi
    -Acceleration: 15g Speed: 40 inches/sec

Product Features

Award-winning Logitech® MX™ Optical Engine
    The Logitech MX optical engine is now even better. High resolution is combined with high frame rates to deliver superior performance. This revolutionary 800-dpi sensor now captures an incredible 5.8 megapixels every second. Able to track up to 15 G's of acceleration, you get instant response to your fastest movements.
    A total of eight pre-programmed button functions You can also customize the buttons yourself.
    Gaming-tuned software drivers Logitech MouseWare® software puts you in control of all eight buttons.
    A game detection setting enables button programming in games.
    Quick Switch™ program selector At the touch of a button you can switch views between active programs and documents.
    Fast Net navigation Two thumb buttons let you easily move forward or back through pages on the Internet.
    High-precision scrolling Never use scroll bars again.
    Improve your searching speed by using the scroll wheel to quickly move through documents.
    Cruise Control™ scrolling system Two Cruise Control buttons provide continuous scrolling (up and down) through long -documents or web sites.
    Right-hand control grip Designed by experts to combine form and function.
    The result is maximum comfort and complete control.
    Reflex finish Holographic effect provides a stunning color depth and random effect. Every mouse is unique.

3. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool ding,
    Is de muis symmetrisch?
    Ik ben ook op zoek naar een goede muis, maar ik ben linkshandig (super ongein met shooters). Ik hou de muis dus in mijn linkerhand vast.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb pasgeleden de Logitech Click! optical mouse gekocht, en hij bevalt me erg. Ik heb hem gekocht bij de dixons voor 25 euro. Volgens mij zou hij perfect als gamemuis kunnen dienen. Ik game zelf niet op mn pc(alleen starcraft soms), en dus kan ik hem niet echt heel erg aanraden als gamemuis. Tot nu toe wel ervaren dat het een erg precieze muis is. Overigens kost exact hetzelfde model zonder draad 45 euro. Voor 20 euro minder heb ik dus een sneller reagerend apparaat :)

5. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb een standaard muis van microsoft, agh je went er aan, en dan weet je het :p

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Deze gebruik ik zelf en is zwaar chill wel verschrikkelijk duur maar wel een zeer wrede muis met verticale en horizontale scroll :cool:

7. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    alle logitec zijn fijn, je moet er alleen aan wennen (en volgesmij is opties, met draad het best)

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    IK heb even verder gezocht en kom toch tot de conclusie dat de muis die MOTA15 mij voorschrijft een ideale gamemuis is.
    Morgen dus even aanschaffen.

Bedankt voor de informatie.

9. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Let wel op deze is alleen voor rechtshandige he... (de MX 510) maar ik zit zelf ook met het probleem welke muis ik wil... (mx900 set of maar met draadje de mx510) Want ik gebruik nu een wirelesse microsoft set... maar toetsenbord voldoet prima is dus zo zonde om dan een hele nieuwe set te kopen...

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Als je linkshandig bent en je wilt de ultieme gamersmouse dan moet je eens naar www.razerzone.com gaan. De nieuwe razer diamondback is beter dan de mx510 en ziet er na mijn idee super uit.

Ik ga mijn mx510 verpatsen en die diamond back kopen. Die diamond back is ook nog eens voor links en rechts handigen en het is van de maker van de bekende razer boomslang 2000

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hm.. Ik wil de beste draadloze game muis aanschaffen. Iemand suggesties daarvoor? Prijs doet er niet toe. :)

Btw; de kritiek over draadloos is redelijk useless. Die millisecondes die dat uitmaakt merk je toch niet. Daar komt bij dat muizen met een draad de hele tijd weerstand krijgen bij beweging door het draad. Hierdoor krijg je dus weer dezelfde reactie tijd als bij een draadloze muis. Niet blind staren op specs dus.

12. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ben ik niet met je eens. Ik heb de draad van mijn blauwe Logitech MX510 in een ruime lus liggen en ik voel totaal geen weerstand van de draad meer. Een draadloze muis is veel zwaarder vanwege de accu wat voor snelle bewegingen (gamen) niet prettig is. Vooral in games zoals Unreal Tournament zul je merken dat een snelle muis (en met hoge resolutie) in je voordeel werkt. Een ietwat trage draadloze muis kan je toch een aantal kills en vooral headshots doen missen.
    Ik had eerst een Logitech iFeel Mouseman, dat is er zo een met Force Feedback. Nu heb ik de MX 510 sinds een paar weken en ik ben er erg tevreden mee. De besturing is prettiger en er zitten handige extra knoppen op. Hij ligt erg lekker in de hand door zijn asymmetrische vorm, alleen is dat dus niet handig als je hem met links gebruikt. De holografische paintjob ziet er erg mooi uit, en elke muis is dus anders.

Ik zou deze muis absoluut aanraden als game muis!

Wil je echt het allernieuwste, neem dan de Logitech MX1000 Lasermuis, hoewel hij draadloos is, heeft hij toch een hoge resolutie en doorvoer. Het gewicht weet ik niet. Het is overigens geen specifieke game-muis.

Van die boomslang is een hele serie geweest waarbij de knoppen steeds bleven hangen. Verder vond ik ze erg lelijk. Die nieuwe heb ik nog niet gezien.

Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  13. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik wou even zeggen dat ik nu een draadloze microsoft set gebruik (best wel een goedkope geloof ik) maar die muis is echt ***** want als ik een tijdje niks doe dan stop hij als het ware even (batterijen besparen ofzo... en dan moet je hard je best doen wil ie weer verder gaan...scrollen/hard bewegen enz enz) en batterijen vervangen is natuurlijk ook niet echt fijn... maar ik heb helaas nog nooit een goede logitech kunnen testen (MX700 tot MX1000) maar ik denk dat die wel stukken beter zijn...maar ik denk toch dat ik gewoon voor de MX510 ga... ik wen wel weer aan dat draadje... en ik wil of weer een hele nieuwe draadloze set (anders heb je 2 zendstations, staat zo stom he :p ) of gewoon me draadloos toetsenbord houden en de muis aan een draadje... want ik wou vooral draadloos omdat je het dan ff makelijk weg legt... maar het toetsenbord kan ik dan makelijk weg leggen... en de muis kan ik ook op een goede plek kwijt.

Maar op dit moment is de beste draadloze muis denk ik de Logitech MX1000 laser muis.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nieuwe mx1000

ik heb de mx 510
    heerlijk muisje :cool:

15. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat ze de MX1000 niet met draad hebben, dan had ik zeker die wel gekocht.

16. Joopie

Joopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De MX510 is idd een super muisje :)

probeer m es uit in combinatie met een steelpad *)
    Dan voelt het net dat je muis op lucht zweeft :D

17. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik ben al helemaal overtuigd van de MX510 :) ga hem over enkele uurtjes halen

18. Joopie

Joopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goeie keus *)

weet neit wat je persoonlijke smaak is..maar probeer een blauwe te bemachtigen..die vind ik persoonlijk er beter uitzien :cool:

19. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij kun je in Europa alleen maar de blauwe krijgen. Ik had hem bij Informatique gekocht.

20. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf niet zo veel verstand van muizen maar ik las dit artikel over het merk razer dat een "uber" muis voor gamers heeft gemaakt.

Deel Deze Pagina