Ultimate Mortal kombat 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door capcom23, 11 okt 2006.

  1. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt dit spel alleen uit in Amerika of zo? Op IGN net een filmpje gedownload. Ik kan niet wachten om het te spelen, maar er stond alleen een releasedate van Amerika :mad: op 31 december.

    Get over here muhahahaha flawless victory/ animality. \o/
     
  2. basovich

    basovich Guest

    nice startpost:).

    kzou het btw niet weten of hij hier komt..geen andere sites?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wordt dit weer zo een arcade spel ofzo?

    of toch een volledige game?
     
  4. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    December? Ik las gisteren nog dat het in november uit zou komen.
     
  5. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit is de officiele arcade versie van ultimate mortal kombat 3. Wat je op de supernintendo en sega 16 bit gespeeld heb was alles aangepast en extra characters bij toegevoegd. Vind het wel top dat sheeva gewoon er bij zit en heel gek dat ze dat bij de thuisversie weggelaten hadden. Al die namen worden uitgesproken, alleen heb je geen brutality maar animality. Het is gewoon een volledig arcade spel met online functies.

    Zie deze link voor character selectie screen: http://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_Mortal_Kombat_3

    misschien heb je het al eens gespeeld, maar ik vind het top dat het de arcade versie is. Zoals het bedoelt is.

    Op Ign staat er 31 december. Ik weet ook niet meer wat waar is. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    deze game ga ik zeker halen .

    voor mij de arcade titel nummer 1. :)

    heerlijk : Finish Him
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    deze had ik zo vaak in de arcade gespeeld, goeie tijden :)
     
  8. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is komt het spel in november uit op XBLA: http://games.fok.nl/news.php?newsid=14174.
    Het is al wel zeker dat het spel 800MP gaat kosten en er online multi-player inzit.

    Zelf hou ik het toch maar bij Street Fighter II. Haduken!
     
  9. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het op de arcade emulator Mame. Maar liever zoals vroeger vanaf de console en dan ook nog eens de online mode. Ik kan niet wachten.

    Ik heb de midway arcade treasures 2 gekocht, maar vond het toch wel tegenvallen. geluid was superslecht anders was het wel geslaagd. Van mij mogen ze ook deel 1 en 2 bij toevoegen. Dan is de collectie echt pas compleet :) Ben al blij dat dit komt. Ga ik weer met Jade spelen. 8 hit combo van haar is super. ;)
     
  10. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
  11. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik download Ultimate Mortal Kombat 3 waarschijnlijk ook.

    Ja inderdaad, alle personages zijn speelbaar die ooit in de Mortal Kombat reeks zaten en dat zijn er super veel en wat ook vet is dat je eigen character kan maken.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  12. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer alleen dat ie in europe niet naar de Xbox komt en uberhaupt niet naar de 360, althans voorlopig. beetje raar en vooral jammer, dus maar hopen op een 360 versie!
     
  13. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    De armageddon komt zeke rop de xbox. kijk maar bij dimensionplus.nl. Je kunt zowel voor ps2 en xbox halen. Het is alleen nog niet compitable met de xbox 360. Maar dat zal wel gauw veranderen. Maar denk wel dat Ultimate mortal kombat 3 toch naar europa komt. het spel is toch wereldwijd bekend. ;)
     
  14. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Midway heeft heel expliciet bekend gemaakt dat er van MK:A geen PAL versie voor de Xbox uit zal komen. De amerikaanse systemen krijgen em wel, alleen voor Europa en Australie zal ie niet uitkomen.
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd zeer uitgebreid. Personnage van Lui Kang was wel even schrikken.
     
  16. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    En niet te vergeten de babality en brutality…
    De brutality is wel de vetste.
    Met sub zero “was” ik meesterlijk.
    En noob saibot niet te vergeten.
    (leuk weetje --> mensen niet weten is Noob Saibot omgekeerd Tobias Boon. De ontwerper van MK)
     
  17. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel jammer vind is dat Brutality niet er bij in zit in de arcade versie. Alleen bij de thuisversies. Maar hier heb je wel weer de Animality. Jammer dat Mortal kombat trilogy nooit als arcade versie uitgebracht is, want het ging meteen naar de playstation/sega saturn en PC. Anders zou het helemaal te gek zijn, maar toch heel leuk dat ultimate 3 komt en niet de kombat 3 versie. Te weinig characters.


    oh ja? Hoe komt het dan dat ik overal bij de websites deze spellen kan preorderen??? zowel voor de xbox en de ps2 versie. nou weet ik het niet meer. het komt over paar weken uit.

    Ik heb met Dimensionplus winkel contact genomen en dit is het antwoord wat ik van hen kreeg.

    Hallo,

    Wij hebben geen informatie ontvangen dat er geen PAL versie komt.

    Met vriendelijke groet,
    Dimension Plus
    http://www.dimplus.nl

    De planning staat op 27 oktober 2006 als releasedate voor de pal versie en ook verkrijgbaar op de playstation 2.

    Heel gek dat je overal verschillende dingen hoort. :mad:


    /Mod Net 3 posts van je samengevoegd. Wil je voortaan de [​IMG]-knop gebruiken ipv de reply als je de laatste bent die gepost hebt? :)
     
  18. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat MK: A speelbaar word op de 360, anders moet ik de PS2 versie halen :'-( en daarmee kan ik niet online
     
  19. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niet online op de xbox versie. want dan heb ik weer CC nodig. Ik hoop dat het gauw compitable is met de xbox 360. Heb er ontzettend zin in om dit te spelen. Heel jammer dat ik nou online kan gaan, maar geen hond online is met mortal kombat deception. :mad: Is er nou al geen interesse meer. Ik speel het nog altijd met veel plezier.
     
  20. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met de 360 op live zit kan je ook gewoon met je oude xbox op live hoor.
     

Deel Deze Pagina