Ultimate Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door nl_underdogg_nl, 22 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hey mensen deze game is nu te downloaden

de full game kost 800 points

even wat info :

Ultimate Mortal Kombat 3 is a fighting game in the Mortal Kombat series, released in arcades in 1995. It is an update of Mortal Kombat 3 and was later updated into Mortal Kombat Trilogy. Midway has also announced an online version of Ultimate Mortal Kombat 3 for the Xbox Live Arcade on the Xbox 360 due for release in November 2006.

dus ik zou zeggen download deze game want hijs echt de 2 e beste arcade game van de 360 :p de nummero uno is Bankshot vind ik ;)_0/

2. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net de trial gedownload echt grappige game maar weet niet of ik er wel 800 ms points voor over heb!?

3. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    en het is niet eens woensdag !!!!

:) heb de demo net gedowned en ik hou niet van vechtspellen, dus de full version blijft voor mij achterwege. Blijf nog even doom en texas hold'em spelen op arcade :)

4. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ga deze zo maar even aanschaffen, wilde eigenlijk Lumines kopen maar voelde me een beetje erg genaaid worden met dat spel.

Enne er was al een thread

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien hier...

6. ik heb deze gemaakt zodat ie op de voorpagina verschijnt en dan ziet iedereen dat ie em kan downloaden :p alsk het gewoon als bericht erin zet dan kijken er net 2 of 3 mensen in en maken dan nog een eigen thread :p maarja doe maar verplaatsen als het weer niet goed is

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dan gaan wij daarin verder. :) Deze thread is toch op de frontpage gekomen en heeft zo het nieuws alsnog verspreid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina