1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 4: A Thief's End

Discussie in 'Games' gestart door Stantana, 15 nov 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wait wut, in engine op de ps4? dus niet in engine op monster pc hardware?

    ik vind dat erg moeilijk te geloven :eek:
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is Naughty Dog.. dus vast wel. Waren zij niet de eerste die de kracht van de PS3 ook lieten zien toentertijd
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar kom op,

    dat deze trailer in engine gemaakt kan worden op dikke hardware en dan gerendered word en op een ps4 afgespeeld kan worden geloof ik zo.

    Maar real time, in-engine .. dat suggereert dat ND kennende als deze cutscene afloopt de camera uitzoomed en de speler verder kan spelen en dat vind ik met deze gfx echt moeilijk te geloven

    ik hoop het,.. maar ik denk dat het in-engine gerendered is maar ze met real-time iets anders bedoelen dan ik eronder versta misschien. Als de ps4 dit in realtime kan snap ik niet waarom andere developers met games met veel mindere gfx niet fluitend 1080p60 halen

    en het ps3 verhaal gaat niet helemaal op want ND was 1 van de weinige studios die al hun tools en hun engine helemaal voor de nogal bijzondere ps3 gebouwd hadden.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711

    Mocht het allemaal waar zijn en de game deze gfx kan uitpoepen op een 60 FPS dan hebben andere devs wat uit te leggen idd.
    Wat je zei over ND en de ps3 is waar ja.. We moeten het maar afwachten ;)

    Maar toch, kijk hoe belachelijk goed U3 er al uit zag op de pd3.. De engine hebben ze ervoor en de mensen ook.
    Heb je die interview met Bruce en Neil gezien? Zij klonken overtuigend enthousiast.. Allemaal dingen die ze nu eindelijk kunnen doen in een 'handomdraai' waar ze van droomde op de ps3.

    Ik heb er wel vertrouwen in.. Maar blijf toch ook sceptisch:+

    Edit: typo
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind dat in engine altijd zo gelul. UC zal er zeker awesome uit gaan zien maar zie dat dan wel als er echt een normale trailer is.
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    True!

    Maar zal toch well vette shit zijn als dit daadwerkelijk echt the real deal is :thumbs: is toch ook wel een beetje de rede voor mijn nextgen aanschaf.. Dikke gfx
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er ook nooit in dat de PS4 zit gaat presteren. Dan had watch dogs 1080p en 60 Fps wel gehaald. Het is gewoon van een cutscene. In werkelijkheid zal het minder zijn. Maar het zal er mooi uitzien zoals alle exclusieve games op PS4 en Xbox One.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Slechtste vergelijking ooit?:F:

    Watchdogs is een cross-gen game. 'Nuff said.
     
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik ga er niet vanuit dat de kwaliteit van het filmpje de kwaliteit van het hele spel is. Dan kan het ook niet tegenvallen. Wel vertrouw ik erop dat Naughty Dog het mooiste spel voor de PS4 tot dan toe gaat maken maar ik ben benieuwd in hoeverre het de kwaliteit van de trailer gaat halen.
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Idd.. Ben er ook van overtuigd dat WD beter had gekund op de consoles
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Stel je eens voor dat het straks echt zo tijdens gameplay ook is....wat ik echt nog maar moet zien:

    [​IMG]
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo ben je zo huiverig?
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Omdat hij een Xboy is.:+
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nog lang niet toch?
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Thanks, fixed.:9
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    hahahah :+
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Waarom zou dat niet kunnen? Er mag toch wel wat grafische vooruitgang zijn :+. Je ziet in het UC 4 screenshot duidelijk dat het wel echt 3D models zijn en dus wel in engine sowieso. Je weet ook hoe vooruitstrevend Naughty Dog is op grafisch gebied.
    Het is altijd mogelijk dat ze er wat extra anti alliasing over heen gooien, maar op het einde van de development er achter komen dat de fps dan niet meer aan de beloofde 60 komt, dan gaan ze pas terugschroeven.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Uncharted 4 wordt voor mij het moment om de PS4 aan te schaffen. Eerder niet.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ik vind de stap nou niet eens zo gigantisch groot, eigenlijk zou je dat van U4 sowieso gewoon moeten kunnen verwachten.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Overigens vind ik het voor een trailer grafisch ook al bijzonder indrukwekkend :)
     

Deel Deze Pagina