1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Uncharted 4: A Thief's End

Discussie in 'Games' gestart door Stantana, 15 nov 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb de gifjes maar even in een spoiler gezet. Wat de pagina kakt echt in nu. :p
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Zelfs op die bagger apparaten van nintendo.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nah, die trekken dit denk ik net niet.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2014
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    De demo draait ook op 30FPS...eind product gaat geloof ik 60FPS worden (dacht dat ik dat ergens las).

    Graphics zijn gewoon prima, nergens mindblowing... maar ik geloof dat dat nog zal komen. Is voor niets voor niets een alpha.

    En misschien komt het ook omdat Uncharted 3 er al fakking goed uit zag.

    Gameplay wise ben ik wel erg onder de indruk van die trailer. En die planten zijn ook ergg goed gedaan.. Level design is ook _O_

    Al bij al ben ik dik tevreden met wat ik gezien heb...alleen een beetje licht teleurgesteld door de graphics...het is Naughty Fucking Dogs... dan verwacht je altijd wat meer. Maar goed, heb nog steeds vertrouwend dat het eindproduct mij graphics wise zal wegblazen.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach ik was even vergeten dat dat ik op XBW zat, waar je volgens mij je mening niet mag verkondigen. Ja ik geef om graphics in games en dat maakt me soms een graphics hoer, lekker boeiend. :)

    Beetje lomp om ook te lopen bleren dat ik nooit realistisch kan zijn over PS4. Nee i get it...ik had helemaal volledig uit mijn bol moeten gaan omdat....het PS4 is, toch? Ik heb echt vaak genoeg positieve dingen over PS4 games gezegd, vaak genoeg gezegd dat The Order er erg mooi uit ziet en Infamous, Killzone bla bla. Dus ik ben onrealistisch wanneer het op PS4 aan komt, nou nee. Niet dus :D

    Feit is gewoon dat U4 echt verbluffend eruit zag tijdens E3, fotorealistisch en dat is nu niet meer het geval. Ook deden ze ons geloven dat het ingame er ook zo uit zou zien, tenzij ik mij vergis. Nope ik werd niet omver geblazen toen ik de U4 gameplay video zag, deal with it zou ik zeggen.

    Het is nu net alsof ik de enige ben die het een tikkeltje....underwelming vind, maar er zijn er genoeg op andere fora ook.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Pre-alpha...
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie hier nou niet echt veel verschil inzitten. De belichting is wat anders in combinatie met natte kleren bij de eerste en dan ziet het er altijd iets anders uit. Daarom kan je ze niet echt vergelijken en dan zeggen dat het er eerste beter uitzag. Daarnaast is de tweede ook echt gameplay. Je moet meer genieten van dat de cutscene gelijk overging naar gameplay. Zelfde wat AC Unity doet.
    Ik zie dat steeds vaker deze gen. En ik vind dat echt tof.

    [​IMG]



    [​IMG]
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij de eerste trailer was het donker. De gameplay speelde zich overdag af. Voor de rest zie ik niet zoveel verschil.

    Waarom dan toch een Xbox als je graphics zo belangrijk vindt?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond het er goed uitzien. Belichting was goed en consistent , animaties tof, textures ook al aardig

    Qua gameplay alleen exact wat we al kennen

    Maar goed, als de setting maar tof is en er niet te veel lineaire expositie levels in zitten zoals in 3. Ik wil weer dat ontdekkingsreis gevoel wat 2 zo goed had
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Aan dat lineaire begon ik me wel te storen bij Uncharted. Maar als de gameplay van gisteren een beetje maatgevend is, dan zou ik dat wel een dikke plus vinden. Dat je een beetje a la Tomb Raider de omgeving kan verkennen en dat verticale aspect sprak me erg aan.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook. 3 heeft teveel levels waar je mee moet wandelen met NPC's of waar maar 1 pad is of waar je een stuk plot voorgekauwd krijgt terwijl je tergend langzaam rond loopt.

    2 was natuurlijk ook gewoon een lineaire game maar daar zat veel minder expositie in en de expositie die er was was veel vaker tijdens actieve gameplay. Plus daar zat ondanks dat de levels echt niet veel opener waren veel meer het gevoel in dat je zelf een route aan het vinden was en dingen aan het ontdekken was. Terwijl ik bij drie ontzettend het gevoel had dat ik aan de hand van combat encounter naar combat encounter gesleept werd en er bijna geen keuzevrijheid qua routes was. Alles was al voor je bepaald.

    Ik hoop dat ze goed naar TR2013 hebben gekeken. Die game verkocht de lokatie echt op een geweldige manier met die kleine hun werelden en de lineaire paden die je van daaruit aan het bewandelen was. Stiekem toch ook heel gestuurd maar zo ervaar je het niet.

    Belangrijkste is dat ik minder aan de hand gehouden wil worden, ik wil in eigen tempo spelen en niet alleen maar met een verhaal mee lopen zonder dat ik echt aan het spelen ben
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    - Al mijn vrienden bleven bij Xbox One
    - Heb gewoon meer met Xbox in het algemeen
    - Vertrouw MS meer met dingen zoals party chat en het online gebeuren
    - Controller duidelijk veel en veel nicer
    - Toffere exclusives (hoe dat eruitziet over een jaar of langer is altijd maar afwachten uiteraard.)

    Ja ik kan een graphics hoer zijn, maar niet zo erg om het bovenstaande te negeren.

    Oh en nog even over U4.....ja ik begrijp dat het nog een jaar duurt...maar:

    [​IMG]


    http://www.dsogaming.com/screenshot...vs-ryse-vs-assassins-creed-unity-vs-crysis-3/

    Ben dus niet de enige die het is opgevallen. Maar goed,, nogmaal...ja het is een alpha versie, maar gaat dat echt zo'n mega verschil uitmaken? Ik betwijfel het. Na die PS2 Killzone video en Motorstorm had ik natuurlijk beter moeten weten.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2014
    360man vindt dit leuk.
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Hahah ik ben het met BigKabuto eens. Eerlijk is eerlijk die eerste trailer deed geloven dat het er zo ingame zou uitzien. (wat ik overigens toen al niet geloofde, want die kwaliteit zullen we nooit zien deze gen period.) Maar deze gameplay trailer is naar mijn mening (zoals ik al verwachte) alles behalve indrukwekkend. Het zijn nette graphics, goed verzorgd, meer niet.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die rechter ziet eruit alsof genomen van een 480p yt filmpje
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    De uncompressed versie kan je via deze link downloaden (is wel 3GB).
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ach Xbox fanboys heb je overal zitten en die geven ook niet snel toe dat een PS game er gewoon goed uit ziet zeker voor een alpha building.
    Het fine tunen is nog lang niet aan de orde, al ben ik eigenlijk al best tevreden met de huidige graphics.
    2015 wordt een zeer mooi jaar voor de Playstation gamers.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Oe, een reveal trailertje van 5 seconden (in het donker) ziet er beter uit dan echte gameplay van 5 minuten (in daglicht).
    Pitchforks!!:eek:

    Ik hoop op (en daar ziet het naar uit) dat het minder lineair zal zijn, maar ik hoop vooral dat het weer wat meer exploren is zoals in Abyss op de Vita.:cool:
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het ziet er uitstekend uit....
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh, and for what is worth, Uncharted 4 is undoubtedly the most impressive – visually – console game we’ve seen to date. This comparison does not mean that it looks awful. On the contrary.

    Uit je eigen stukje pipo ;)
     
    iMark 007 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina