ZIjn er op de :r-box ook echte xbox games die alleen voor de xbox enh dan ook alleen voor de xbox uitkomen? Wel echte goede game te verstaan... zo vallen er al een hele HELE hoop af...
www.gorillax.com heeft een lijst met exclusieve games volgens mij.. ff kieke daar het zijn er in totaal 48.. Ow ik zie er net staan : (exclusivity among consoles only) dan ken je al weer 4/5 weghalen uit die lijst dat nintendo nou exclusieve games als Pokeshit uitbrengt ken ik ook nix aan doen, en dan nog het liefst 8 versies pokePUKE ook nog A.I. 2 Fighting Q4 2001 A.I. 3 - - A.I. Chaser Driving Q4 2001 Air Force Delta Storm Action / Flight / Shooter Q4 2001 Amped 2 Sports / Snowboarding - Amped: Freestyle Snowboarding Sports / Snowboarding Q4 2001 Azurik: Rise of Perathia Action / Adventure Q4 2001 Baseball (tentative) Sports / Baseball 2002 Blood Wake Action Q4 2001 Brain Box - - Bruce Lee: Quest for the Dragon Fighting / Action Q4 2001 Brute Force - - Buffy the Vampire Slayer Action / Adventure - Cel Damage Racing Q4 2001 Championship Manager 4 Sports / Soccer March 2002 (Europe) Crash Bandicoot X Adventure - Crazy Taxi Next Driving - Dead or Alive 3 Fighting Q4 2001 Dino Crisis 3 Action - Fellowship of the Ring, The Action / Adventure 2002 Fuzion Frenzy Party / Puzzle / Arcade Q4 2001 Gaia Blade RPG Q1 2002 Genma Onimusha Action / Adventure - Halo FPS Q4 2001 House of the Dead 3 Shooter - Hunter: The Reckoning RPG / Action Q1 2002 Jonny Drama Adventure / Action 2002 Murakumo Action Q1 2002 NBA Inside Drive 2002 Sports / Basketball Q4 2001 New Legends Action Q4 2001 NFL Fever 2002 Sports / Football Q4 2001 NHL Hockey Sports / Hockey Q4 2001 Nightcaster Action / Adventure Q4 2001 Oddworld: Munch's Oddysee Action / Adventure Q4 2001 Project Ego RPG - Project Gotham Racing / City Q4 2001 Shrek Adventure Q4 2001 Star Wars Starfighter: Special Edition Action / Flight - Style Laboratory Sim - TransWorld Skateboarding Sports / Skateboarding Q4 2001 TransWorld Snowboarding Sports / Snowboarding Q4 2001 Unholy, The Action / Adventure 2002 unknown game Racing - unknown game Action / Adventure July 2002 unknown game Action / Adventure Q1 2002 Unreal Championship FPS Spring 2002 Warcaster Action - Xavier Fox: The Lost City RPG 2002
Er zitten hier inderdaad wel een aantal games bij waarvan ik niet weet of ze elders ook op uitkomen. Maar het grrotste deel komt op meerdere consoles en PC uit. (EA games, Halo (word een goeie, maar op PC is ie net zo goed), en nog een aantal van dit soort. Ook zijn er een hoop games die waardeloos zijn (ja, die vind je ook weleens op NGC), games die na een film worden gemaakt, vaak zijn dit afraffel-films zoals Schrek. Het verschil dat je bij een beetje goed kijken kan zien, zit em in de 1st, 2nd en 3rd developers. Trouwens, leuke smilies... wat dacht je van deze: Xbox
shrek is juist n game die NIET wordt afgeraffeld en er zeer goed uit ziet maar dat terzijde het is ook gewoon relaxed om te gamen op de bank en niet achter een pc schermpie te hoeven zitten
TROUWENS, ga lekker op iemands anders forum zitten zeiken... Ik vind je een beetje triest doen over XBoX.. Omdat sommige mensen nou een andere mening hebben dan jou?? Jij bent echt weird.. Grtz
Wouter, heb je ooit een een pokemongame gespeeld? Ze zijn gewoon perfect maarja, als je met een tekenfilm in je hoofd zit die er totaal niks mee te maken heeft. Trouwens: als je nu zegt dat ze je gewoon niet aanspreken moet je niet zeggen Pokepuke. Pokemon is echt kewl en ik vind het spijtig voor jou dat je de magie van die rpg's niet snapt
haha een game kan niet perfect zijn je kan een game wel perfect VINDEN, maar ik hou gewoon niet van die games.. dat hele pokemon is opgezet om er miljarden aan te verdienen : een tekenfilm serie met een aantal figuren en daarnaast honderden beessies die je natuurlijk kan kopen in de winkel in alle formaten dan kennen ze er films/videos/dvd's/audio troep van brouwen iedereen gaat pokemon shirts dragen dan komen de computer en bordspelletjes je moet toch wel toegeven dat het opgezet is om er gewoon een hele hoop geld mee te verdienen (wel slim opgezet )
En M$ zeker niet.............. Die begint nu ook met een console om miljarden te verdienen, nou Billy boy heeft al zat......
sorry wout, maar eerst waren de games in 96 en in 99 kwamen de series dus je theorie klopt al niet. Pokemon is een niewue franchise van Nintendo zoals Metroid, Zelda en Mario. Deze werd echter een rage, als deze gedaan is dan wordt alles normaal
ah ok, dat wist ik niet kheb er ook totaal niet in verdiept, maar dan nog moet je wel toegeven dat het alles is opgezet voor geld, heel veel geld (ok dat is altijd zo, maar hier helemaal zo met die 250 figuurtjes enzo)
Zooo, en Halo is populair!!!!!!!!!!!! Net zo populair als, Zelda, Mario, Metriod bij elkaar, (Duhhhhhhhhhhhhhhh)....... het 'probleem' is dat de kiddie image van Nintendo, Nintendo de overwinnning zal brengen, de kiddies zijn namelijk de grootste (doel) groep in de wereld....
JOEHOE!! ze geven het eindelijk toe!! de nintendo richt zich op de kiddies! met kinderachtige spellen als pokemon!! :r :r kijk dat is dus niet wat ik wil hebben, ik hou van realisme, en ik weet niet waar ik dat kan vinden in die paarse doos
Wouter, Pokemon is niet opgezet als geldmakertje; Back in the days (1991) liep Satoshi Tajiri beestjes te vangen: kevers, vlinders enz. Het was zijn grote hobby om zoveel mogelijk van die beessies te vangen. Als grote fanatist bedacht hij zelf ook een paar insecten tot hij aan 150 kwam. Deze beestjes waren allemaal gebaseerd op de insecten die hij al had. Hij dacht als jappaner: he, dit zou een toffe videogame zijn. HIj stapt eerst naar Nintendo maar die zeggen nee, ze zien er niks in en willen er ook niks mee. Hij stapt naar Sony en die lachen hem goed in zijn gezicht uit. 1994. De Gameboy zit in moeilijkheden, de verkopen zijn drastisch gedaalt enz. Nintenod belt onze goede vriend Tajiri op en zegt: wij willen een GB spel van je beessies maken. Ze noemen het Pocket Monsters, afgekort PokéMon. Ze tonen het op Spaceworld als underdog en niemand snapt er iets van. Het zou te moeilijk zijn. Ondertussen importeren de hardcore gamers de pokemon games over heel de wereld en in japan slaat het echt aan. 1997Nintendo brengt het wereldwijd uit en het is een groot succes. Ondertussen is er ook een serie gemaakt die je meer moet doen leren en info geven of waar je precies pkmn moet vangen; Deze wordt gelanceert samen met de games in europa. IN japan werd er een poll gedaan welke pkmn het populairst is en pikachu komt e als winnaar uit. Pikachu wordt boegbeeld van Pokemon en wordt de pokemon van ash in de serie. En dan werd pkmn ineens kiddy aanzien...
bedankt voor de uitleg zoals ik al zei ik heb er eigenlijk geen verstand van, maar ik zag het als : grootgeld verdienerij (omdat het een goed concept is)
Daarnaast heb je 68(!)games in de planning die ook het volwassene tuig zal plezieren op de Gamecube: 1080º Snowboarding 2 All-Star Baseball 2002 Dave Mirra Freestyle BMX 2 Eternal Darkness Extreme G3 NFL Blitz 2002 NFL Quarterback Club 2002 NFL2K2 NHL Hitz 2002 Star Wars: Rogue Leader: Rogue Squadron II Wave Race: Blue Storm Resident Evil 0 18 Wheeler: American Pro Trucker FIFA 2002 Major League Soccer International Superstar Soccer 2002 Legends of Wrestling Madden NFL 2002 NBA Courtside 2002 Picassio Ridge Racer V Racing V.I.P. Young Olympians: Mythos Die Hard: Next Generation All-Star Baseball 2003 Crouching Tiger, Hidden Dragon James Bond: Agent Under Fire Jeremy McGrath Supercross World Phantasy Star Online 2 Rally Simulation Resident Evil 4 SSX Extreme Thornado Tony Hawk's Pro Skater 3 Too Human Turok Evolution Battle Isle Doshin the Giant Dragon's Lair 3D Duke Nukem Forever Engalus Galleon Adventure Harvest Moon 128 Hot Wheels Racing Jackie Chan Adventures Jurassic Park III Killer Instinct 3 Legend of the River King Metroid Prime Mortal Kombat 5 NBA Street Basketball New Legends Perfect Dark: Zero Rebirth Robocop Rogue Spear Shadowman: The Second Coming Survivor The Matrix I The Matrix II The Matrix III The Settlers The Thing Title Defense Top Gear Virtua Fighter 4 Virtua Striker 3 WWF Backlash X-Isle Ben er mee eens, er zijn nog vijftien andere van EA..... Maar die ga ik niet allemaal opschrijven. Een behoorlijk aantal games komen ook voor de X-box PC, PS2. Natuurlijk richt Nintendo een aantal games voor de kiddies, maar er zijn zat (topgames) voor de volwassene.
oee bij de xbox zal dat lijssie de 250 halen, en die zijn zowat allemaal gericht op het oudere tuig maar jullie zeggen dan : DAT ZIJN ALLEMAAL POORTS!! DIE KOMEN OOK OP DE PC UIT!!!