[PC] Universe at war: Earth Assault

Discussie in 'Games' gestart door Soladrin, 6 sep 2007.

1. Soladrin

Soladrin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kvroeg me gewoon af of hier iemand is die een beetje aant volgen is hoe dit spel gaat worden. Ik heb er best goede verwachtingen van, vooral t feit dat het door het originele Westwood team gemaakt word :thumbs: :thumbs: en dat ze zelfs Frank Klepacki voor de muziek gekregen hebbe :D(de kerel die ook de muziek van de oude C&C games gemaakt heeft, tot en met red alert 2)

www.frankklepacki.com (heeft onderaan een music player :p)

2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik kan echt niet wachten tot ik deze game in mijn pc kan stoppen (als een RTS op xbox en PC komt dan ga ik toch altijd voor pc).
    naast het feit dat de game dus door de oude mannen van Westwood wordt gemaakt klinkt het concept opzich ook heel vet.
    de opzet doet me een beetje denken aan starcraft waarbij alle drie de partijen compleet anders waren maar toch heel gebalanceerd waren.
    zo heb je met de Hierarchy die massieve walkers die ook nog de fabrieken zijn. ook een beetje als de terran bases die konden weg zweven, maar dan vetter.
    En de Novus is weer super snel en heeft een tikje iets weg van de zerg, behalve dan dat alles computerised en mechanisch is in plaats van dierlijke bloedlust en organisch.
    en de Masari doen mij weer denken aan de Protoss. de verdedeging is sterk maar begin units stellen niet veel voor. en het hele concept van light en dark modes deden me meteen denken aan de twee templars van de Protoss.
    iets wat ik verder leuk vind is dat de mensheid nu eens niet op gelijke hoogte speelt met de technisch superieure vijanden.
    Ik kijk hier echt heel erg naar uit want ik snak naar een game van de genieën daar bij westwood, eh, petroglyph.
    ik heb altijd een bepaalde band gehad met die studio aangezien command and conquer de game was waardoor ik ben gaan gamen.

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  3. Soladrin

Soladrin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geld ook voor mij :) ik ben ook zeer tevreden dat Frank Klepacki weer de muziek verzorgt, de oude C&C is gewoonweg nostalgische en kan spellen echt een betere sfeer geven. En over de hierarchy, die walkers kunnen letterlijk gebouwen plat trappen :p en ik ben ook ZEER tevrede dat de mensheid eens gewoon t zwakkere ras is, werd eens tijd. Ik persoonlijk zal waarschijnlijk Hierarchy gaan spelen, als ik zo naar de speel stijl kijk, maar kwa uiterlijk, zou ik voor novus kiezen \o/

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Deze game ziet er goed uit, vooral dat de rassen totaal verschillend spelen spreekt mij erg aan. Is er trouwens al iets bekend over de derde alien ras?

5. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn dus de Masari (sorry dat dit zo laat gebeurt, al lang niet meer naar de threads gekeken)
    zoek even op IGN en je vind zo een special, als je dit nog niet gedaan hebt.

6. Soladrin

Soladrin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina