ja ik kan echt niet wachten tot ik deze game in mijn pc kan stoppen (als een RTS op xbox en PC komt dan ga ik toch altijd voor pc).
naast het feit dat de game dus door de oude mannen van Westwood wordt gemaakt klinkt het concept opzich ook heel vet.
de opzet doet me een beetje denken aan starcraft waarbij alle drie de partijen compleet anders waren maar toch heel gebalanceerd waren.
zo heb je met de Hierarchy die massieve walkers die ook nog de fabrieken zijn. ook een beetje als de terran bases die konden weg zweven, maar dan vetter.
En de Novus is weer super snel en heeft een tikje iets weg van de zerg, behalve dan dat alles computerised en mechanisch is in plaats van dierlijke bloedlust en organisch.
en de Masari doen mij weer denken aan de Protoss. de verdedeging is sterk maar begin units stellen niet veel voor. en het hele concept van light en dark modes deden me meteen denken aan de twee templars van de Protoss.
iets wat ik verder leuk vind is dat de mensheid nu eens niet op gelijke hoogte speelt met de technisch superieure vijanden.
Ik kijk hier echt heel erg naar uit want ik snak naar een game van de genieën daar bij westwood, eh, petroglyph.
ik heb altijd een bepaalde band gehad met die studio aangezien command and conquer de game was waardoor ik ben gaan gamen.
Laatst bewerkt: 7 sep 2007