Ik heb de 360 rechtop staan (ivm plaatsgebrek). Kan dat er mee te maken hebben, met het feit dat ik toch best vaak, soms paar keer per dag terwijl je misschien 4 uur gamed, de melding unreadable disc krijg. En dat terwijl het spel net nieuw is bijvoorbeeld en er dus zeker geen krassen opzitten. Ook is de disk niet vuil of wat dan ook. Meer mensen met dit probleem? Kan dit liggen aan het rechtop staan??
Weet je zeker dat er echt geen krassen of vuiligheid opzit? Kijk eens onder een lampje. Een unreadable disk melding kan altijd wel eens voorkomen. Leg je console eens een tijdje neer, waarschijnlijk is het dan weg, aangezien de een drive horizontaal stabieler werkt als verticaal. BTW: voor dit soort vragen hebben we een ander topic: Problemen met je 360....
Ik heb hem ook recht op staan en heb regelmatig gamesessies van 5+ uur en heb er geen problemen mee. Het ligt dus neit aan de positievan je xbox.
Ik zal de opties eens proberen. Al vraag ik me af of het de oplossing kan zijn, voor wat betreft vuilte/krassen. Heb ze goed bekeken en de games zijn hagelnieuw eveneals de 360 (heb 'm nu ongeveer een maandje). Maar deze mag inderdaad dicht. Kzag net ook het topic voor dergelijke vragen. Sorry