Ik weet niet hoever dit al bij jullie bekend is hoor, maar volgens TXB komt Unreal 2 naar de xbox, en volgt een aankondiging op de E3. Mij lijkt U2 eigenlijk best saai, maar ja... Owja, als dit al lang bekend was, sorry hoor :| BRON: TEAM XBOX
Unreal 2 heeft op de pc vet slechte reviews gekregen, is dit een wanhoopspoging nog wat duiten te slaan uit dit spel? Ik ga het in ieder geval nie kopen, daarvoor vind ik Unreal Championship niet leuk genoeg voor.
Unreal 2 zal toch meer met Unreal te maken hebben dan met de Tournament/Championchip spellen??? (Ik heb U2 nooit gespeelt omdat ie idd niet zo goed beoordeeld werd)
Ja, U2 is een SP spel , dus met een verhaal lijn en zo, en het heeft geen MP gedeelte zoals UC, maar Unreal 1 was cool, en U2 heb ik maar ff gespeeld, en het is idd niks nieuws, maar het lijkt me wel een gaaf spel
Het kon zo'n goed spel worden, maar het werd niks. Verwachtingen waren ook te hoog gespannen. Behalve PC Zone gaf niemand hoge cijfers aan het spel (hoor ik daar geld). Hopelijk veranderen ze de gameplay of werken ze zelfs aan een compleet nieuw spel voor de Xbox.