Unreal 2: The Awakening

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Elitian, 4 mrt 2003.

1. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

Ik heb sinds vorige week Unreal 2 en ik moet zeggen: wow.
    Wat een mooi spel zeg. Die graphics .. damn die Unreal Warfare engine doet echt goed zijn werk.

Het spel zelf vind ik lekker spel kwa gameplay. Geluidsondersteuning is zeer erg goed (5.1).
    Mooie light effecten etc.

maar ik mistte iets. Er ontbrak iets aan dit spel. Kweetniet.
    Maar door de mooie graphics en echt mooie enemies (zeker de Skaarje zijn weer mooi) blijft dit spel een toppertje.

Wat vinden jullie van dit spel (je moet het wel gespeeld hebben).

2. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Goed spel....zeer zeker goeie graphics.
    Ik heb het ook gespeelt met 5.1 ondersteuning en idd ook dat zat dik inorde :) de sfeer vond ik persoonlijk goed en de spanning was lekker ;)

Conclusie: goeie shooter, aanrader voor fan's van het genre :+

3. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hier tijdje geleden ook al een thread over geopend dat ik het het mooiste spel vond tot nu toe

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik vind het echt een heel erg slecht spel.

Qua graphics niet hoor, die zijn gewoon geweldig, en 't geluid klaag ik ook niet over.

Maar de gameplay is echt bagger, ventje loopt op z'n dooie gemak alsof ie alle tijd van de wereld heeft, dan als je loopt maakt het wapen in je hand een veelste grote draai (alsof het niet opvalt dat je aan 't lopen bent :confused:)
    Dan mist het belangrijkste deel wat een spel zeker niet mag missen en dat is sfeer.. Ik heb gewoon geen goed gevoel gehad dat ik me in het spel kon inleven, en had echt het gevoel dit is gewoon zomaar een computerspelletje... (Heb dit niet bij Splinter Cell e.d. andere goeie games)

Unreal 2 ziet er fantastisch uit, maar mist de sfeer die andere unreal games wel hebben.

5. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat is ook wel ongeveer wat ik mistte.
    Ik kon er niet opkomen.
    Dat vind ik ook een minpuntje aan Unreal 2

Deel Deze Pagina