Unreal 2 - The Awakening

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jobbes, 16 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jobbes

    Jobbes Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Xbox Fans,

    Ik kocht zojuist het spel, en ging het spelen. Direkt vlogen me de slechte cutscenes langs (alsof je een dvd 4x door dvd2one haalt), brakke hud (slikte die ontwerper LSD ofso) en vooral belachelijke gameplay me tegenmoet. Ik bedoel, als ik loop rennen de aliens me 3x harder langs. Ik kan geen 'run' mode ontdekken, in multiplayer mode is het helemaal triest.

    Ben ik de enige die het spel bijzonder bagger vindt? Ik vind het in iedergeval een verkrachting van een 'sequel' op Unreal (op de pc wel in orde was). Ik ga het spel morgen terugbrengen bij de mediamarkt, want hier weiger ik 55 euro voor te betalen. JUCK! :'-(

    Als iemand vind dat ik het mis heb, wil ik dat best horen. Mischien moet ik het meer tijd geven... maar dat kost me teveel geld :mad:
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Voortaan reviews lezen en filmpjes bekijken voordat je een spel koopt. Op die manier voorkom je vaak een miskoop. Ik had in de PU de review gelezen over Unreal II en zij waren er niet al the enthousiast over (kreeg een 6 ofzo). Tip voor de volgende aanschaf dus!
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina