[unreal] auto aim

Discussie in 'Algemeen' gestart door TeT NL, 10 jan 2003.

  1. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb auto aim op (on) staan, maar nu de vraag hoe moet je die gebruiken als je aan het spelen bent? Met de rocket launcher als je een tijdje op een persoon mikt krijg je een cirkel te zien, is dat het?
    Of moet je wat indrukken want bij een ander wapen krijg je dat dus niet te zien.
     
  2. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    namen

    als je multiplayer aan het spelen bent onder je eigen naam dan, zie je niet wie je buddy is, maar als je alleen aan het spelen bent zie je wel wie je neerknalt.
    Weet iemand hoe dat te verhelpen is als dat kan?
     
  3. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    re:UC

    In mutli kan je denk ik dat niet verandere en de auto aim is,dat als et puntje in de buurt is van het beest dat et hem raakt,wat zonder auto aim zou miszijn,en die circkel komt ook als auto aim afstaat,maar thoort wel bij auto aiming,betekent gewoon dat de computer het richten/raken wat vergemakkelijkt
     
  4. shootergod

    shootergod Guest

    Die cirkel is het niet, dat heb je ook zonder, het zit zo:

    Als je bij iemand in de buurt komt met een wapen, dan doet de auto-aim net he laatste stukje, wat het een heel stuk makkelijkler maakt, en met de lightning gun mikt ie op het hoofd.

    Ik gebruik in geen enkele shooter auto-aim, want dat vind ik zielig!!:d

    Ikwil het zelf doen, en headshots kan ook zonder auto-aim!!! :D
     
  5. shootergod

    shootergod Guest

    die cirkel is doelzoekend
     
  6. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    maar dat auto-aim met die rocket lancher werkt ook nie altijd... Vaak mis je nog|:-
     
  7. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    ze maken wel bochten dus wel effectiefer
     
  8. FLurYu

    FLurYu Me PWN U

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    de raket gaat dan gewoon meer op de persoon af, maar maakt geen hele scherpe bochten. In een open level kan de raket dan wel gewoon omdraaien omdat ie er daar de ruimte wel voor heeft.
    Auto aim maakt wel een heel groot verschil, het spel wordt er veel gemakkelijker door, eerst verloor ik met 10-3, en toen auto-aim aanstond won ik met 10-5
     

Deel Deze Pagina