[XOne] Unreal C. met 2player split screen te zwaar voor Live

Discussie in 'Games' gestart door quintus, 6 dec 2002.

  1. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    "And, yeah, you can let a local friend join your Live game for some split-screen online action, but the tax on the system makes it untenable and unenjoyable."

    :eek:

    Maar ik heb dus nog niet veel bijzonders gehoord over Live. Wie vertelt me nog een keer wat het voordeel is t.o.v. xbconnect!??! De voice chat is in ieder geval officieel 'heel irritant'. Waarom willen we Live??


    goede review van Unreal C. trouwens: http://www.gamespy.com/reviews/december02/ucxbox/
     
  2. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat het via live veel makkelijker is om te gaan spelen, je zet je xbox aan, logt in en huppa spelen maar. Nu loop ik steeds te kloten met al die kabels als is een keer online ga spelen en mn pc moet weer aanblijven enzo.
     
  3. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    ok een spel starten is eenvoudiger..

    maar al die kabels? ik neem aan dat je maar 1 internetaansluiting hebt thuis, dan moet je toch altijd je box en je pc op hetzelfde netwerk hebben? of ga je steeds met je utp-stekkertje op stap?

    anyways, ik ben nogal verbaasd dat split screen unreal niet perfect werkt via Live, zelfs Halo (niet geoptimaliseerd voor internet) speelt zonder lag split screen via xbconnect..
     
  4. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, mijn xbox staat boven in mn kamer en de pc met internet verbinding staat benee. Maar ik loop zo met die kabels te kloten omdat normaal een verbinding heb via een router, maar xbconnect werkt niet via die router dus moet ik op mn pc weer mn Mxstream instellingen invoeren (die staan normaal in mn router) en dus effe wat kabels verleggen, die van de xbox in de switch, snappie het nog ? :p

    maar het is idd vreemd dat Unreal via split screen lagt, volgens mij moet dat gewoon kunnen zonder lag.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is niet te zwaar voor Live ... Maar het is hier wel te zwaar omdat M$ het hier nog niet geoptimaliseerd heeft, omdat hier officieel geen beta is
     
  6. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een review van het Amerikaanse gamespy, die toch echt wel een redelijke verbinding zullen hebben gok ik.

    maar het is maar 1 review, misschien valt het allemaal wel mee. Wie heeft UC al via xbconnect gespeeld? Hoe ging dat?
     
  7. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    En een server vinden, een een game vinden die je aanstaat, en je vrienden vinden online, en.. en..

    Koop een hub, switch of router en leg een permanent utp-kabeltje aan naar je xbox (I did).

    Mjah, wel in je achterhoofd houden wie dat artikel schrijft, want direct daarachter staat "If you choose not subscribe to Xbox Live, the game can be played in GameSpy Arcade using the Tunnel for Xbox".

    En door wie wordt die auteur betaald??
     
  8. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamespy = EA = SUCKS!

    Jammer dat ze soms nog goede games uitbrengen ook..
     
  9. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
  10. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ok kijk dat had ik ff over het hoofd gezien..
     

Deel Deze Pagina