Unreal champ stats

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door gizmozz, 13 apr 2004.

1. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Na weken alleen maar rs 3 gespeelt te hebben heb ik unreal hamp weer eens uit de kast gehaald. Dus ik dat spel afstoffen en in de disc lade leggen. Na een half uurtje fraggen ging ik mn stats even bekijken en daar viel me wat op. Je rank word beoordeeld door je score. Dus ik kijken, mn score is 395 ofzo en er staat 39.
    :confused: das echt maf. Iemand die dit stoffige spel nog wel eens speelt en weet wat er aan de hand is. Ik ben niet een hardcore stats gamer ofzo maar het is fijn pitten na een avondje goed fraggen :p

2. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde de game gisteren nog.......en ik had nergens problemen mee!!!

3. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet et wel, je hebt je laatste game dan met bots gespeeld, dan wordt je score door 10 gedeeld, heel maf maar als je dan weer een gewoon potje speelt in iemand anders host krijg je gewoon weer je 395 punten

4. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    aha, daar zal het aan liggen. Toch bedankt

5. fetEX

fetEX Guest

heey gizmozz, de score loopt gewoon perfect hoor.
    return flag- 1 punt
    frag- 1 punt
    flag capture- 5 punten

de rest weet ik zo niet maar het klopt gewoon hoor?
    maaar ik had je vanmiddag gezien en je zocht naar een clan he?
    nou ik zou ff een paar mensen op xbox live vragen of ze nog mensen zoeken. (ik hoop je vanavond noch te zien) (en te fragen)
    greetz, Sandkeeper

6. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Yo fetex. Ik zal wel even rond vragen op live of ze nog iemand nodig hebben. Of ik kijk wel even hier.

Gisteren was ik er niet dus als je wilt fraggen stuur je maar een invite en dan kom ik wel.

7. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, score zal door 10 gedeeeld worden als je alleen bots kapot schiet.

Ff offtopic; spelen jullie nog vaak UC? En wat voor speltypes spelen jullie? Ik speel zelf het liefst instagib ctf. Ik weet dat sandkeeper dat ook speelt maar dat weet ik niet van de andere in dit topic. Ik wil best weer eens een keertje live in UC komen met allemaal nederlanders.

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  8. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    das prima, kan opzich vanavond wel of nu zelfs. Jij zegt het. By yhe way weet jij nog een UC clan die een lid zoekt?

9. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    8)

Kan weer in het weekend.;)

Maar een clan die leden zoekt? Misschien asteroids zijn clan? Anders moet je gewoon een potje spelen op live en dan vraag je gewoon aan mensen die in een clan zitten.

BTW speel je dan ook instagib? En dan wat voor speltypes? DM,BR,CTF,SV?

Mssn is het een idee om er een toernooitje op te zetten... (als er genoeg animo voor is:) )

10. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    ik speel van alles dus ook instagib. Best vet maar gaat wel vervelen als je een hele kerel goeie in je game hebt(Kicken kan niet als host).

Om een toernooitje op te zetten moet je wel een aantal mensen in je msnlijst hebben die UC nog wel regelmatig spelen en die heb ik nu eenmaal niet echt:)

11. valko

valko www.xboxkaart.nl

Leuk Bevonden:
    0
    count me in ik ben er ook voor super wreed spel ik ben er altijd voor in een potje uc....datum prikken?

12. Miles

Miles Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi....ik zoek mensen van Benelux om beetje UC te spelen. Ik speel het meeste (en het liefste) Instagib DM en Instagib CTF.
    Als iemand zin heeft om te spelen..voeg me maar toe aan je Friendslist

PS: Is er ook een Belgische UC clan?

13. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, het lijkt me een beter idee als IK die oude thread van unreal even omhoog schop zodat we daar verder kunnen praten. ;)

14. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    goed idee, maar het kan ook hier hoor. Ik heb al antwoord gehad op mijn vraag. you say it. Hoe wou je trouwens een toernooitje organiseren?

Deel Deze Pagina