Unreal Champion 2 Laidri Conflict Raare Fout HELP!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door x Elimenator x, 1 mei 2005.

1. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Unreal Champion 2:Laindri Conflict Raare Fout HELP!!!

Kijk elke keer als ik UC2 ga spelen gebeurt er gewoon niks en dan na en tijdje spelen loopt mijn xbox opeens vast en ik denk dat het aan het spel ligt en niet me xbox want bij andere spellen gebeurt er niks en ik heb ook gehoord van een paar vrienden van live dat zij het ook hebben dus als iemand weet hoe ik dit kan verholpen worden of wat ik moet doen zeg het me dan ;)

Alvast bedankt *)

Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ook een rare fout is, je topictitel: Unreal Champion 2 Laidri Conflict Raare Fout HELP!!!

Het is Unreal Championship 2: Liandri Conflict.

En jezus man, gebruik eens wat leestekens.

3. Victor

Victor Guest

Zo hé heb je er al wel eens aan gedacht de disk terug te brengen en die dan voor een nieuwe in te ruilen? |:-

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2005
  4. Netwin

Netwin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft niet persé aan je Xbox of gamedisk te liggen. Er zijn problemen met het spel en de makers werken er aan. Zie bijvoorbeeld hier Over een tijdje zal er waarschijnlijk een autoupdate komen, die haal je dan vanzelf op als je met je Xbox op Live gaat.

Je kan er zelf niet zo veel aan doen als je de problemen hebt die op het forum van Epic genoemd worden, behalve misschien er dingen op posten die de makers van het spel zouden kunnen helpen om de problemen sneller op te lossen.

En je kan kijken of er dingen worden verteld die je alvast kan doen om de problemen te verminderen voordat de autoupdate er is. Een autoupdate zorgt er bijvoorbeeld soms onder andere voor dat je een spel niet meer kan hosten voor meer spelers dan je verbinding aankan. Op forums van makers van spellen wordt soms alvast verteld hoe je het voorlopig zelf uit kan rekenen voordat de autoupdate er is.

5. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm.. dat kan ja Netwin wat betreft die auto-update. Maar zij zonder live blijven die bugs dan weer houden, maar goed. Ik denk dat 't gewoon aan de disc zelf ligt, dus probeer em eens te wisselen daar waar je em vandaan haalt.

6. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja had ik ook gedaan, helaas heb ik nu nog steeds last van bugs. Maat van me heeft precies hetzelfde gedaan dus het ligt waarschijnlijk niet aan de disk :'-(

7. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb af en toe ook problemen, het spel loopt online af en toe vast en soms ook tijdens het laden. Hier door staan er al 4 D/C in mijn stats das jammer...
    Ik zie (gelukkig )dat er meer mensen dit probleem( soort gelijk) hebben en dat er al een auto-update in de maak is.

8. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    wat voor problemen hebben jullie dan? ik krijg enorm veel dirty disk errors en hij staat vaak vast bij het laden. op dit moment krijg ik hem amper nog opgestart. Ik denk dat het aan mn xbox ligt maar misschien toch niet?

9. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb soms ook moeite bij het opstarten en krijg af en toe ook dirty disk errors . ik zie dat zoveel mensen er last van hebben lijkt me niet dat het aan de xbox ligt aangezien mijn xbox wel alle andere games goed afspeelt

10. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan de disc niet ruilen omdat ik hem bij gcshop.nl heb gekocht en ik heb hem al een tijdje en dat de naam van de forum fout heb geschreven kan gebeuren oke maarja uhhm ook andere mensen in mijn vrienden lijst hebben er soms last van dus denk niet dat het aan de disc ligt (beschadiging) maar dat het gewoon een bug is ik haap dat ze het snel fixen maar bedankt voor jullie posts ;)

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt niet aan de disk want ik heb het ook al gehad en dan is mijn beeld "Frozen" en bij de andere ook, maar het gekke is je hoort ze nog wel praten en als de Xbox zou vastlopen dankzij die disk zou dat vast niet kunnen.

Deel Deze Pagina