1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Championship 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Forgottensoul, 6 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    De eerste Unreal Championship begon zo veelbelovend maar werd helaas een grote teleurstelling. Gelukkig maar dat Epic Games met Unreal Championship 2 de andere richting in slaat, namelijk de richting van het zwaard. Hier onder zul je een groot aantal nieuwe screens en een karakterprofielvideo kunnen bekijken van de nieuwe eerste en derde persoons shooter die vooral online uit de verf zal komen.
    In Epic Games' aankomende vervolg op de ietwat teleurstellende Unreal Championship worden de nodige euvels aan zijn voorganger uiteraard onder handen genomen. Zo zal het spel dit maal een grote single-player campagne bevatten, en richt zich meer op de lijfelijke gevechten. Het spel zal net als het recentelijk uitgekomen Unreal Tournament 2004 online pas echt tot leven komen. De Live support die Unreal Championship bevatte is in deze titel uitgebreid. Het spel is namelijk met de Unreal Engine 2 als basis van de grond af voor de Xbox ontwikkeld. Ja, dat hebben we ook gehoord over Unreal Championship deeltje één, maar dit maal hopen we om het beste. Maximaal acht spelers zullen met de klassieke wapens tegen elkaar kunnen strijden online. Tevens kunnen ze met een uitgebreid combinatiesysteem hun zwaarden, staven en andere 'close combat' wapens gebruiken. De spelers hebben de mogelijkheid om via het eerste en derde persoon perspectief te spelen, en zullen hun adrenalinemeter moeten vullen om vernietigende aanvallen uit te kunnen voeren. In 40 verschillende levels zijn er spelmodi zoals capture the flag, team deathmath, maar ook nieuwe modi zoals Overdosis en Nali Slaughter.

    Het single-player gedeelte van het spel kan de speler kiezen om als Anubis een speciale campagne te doorlopen, en hem te helpen om zijn mensen hun 'Nakhti' rituelen terug te krijgen van de Liandri Corporation, of kan de speler de klassieke kampioenschapsladder doorlopen met een door hem gekozen karakter. In totaal zullen er zo'n 14 karakters verspreid over vier rassen te spelen zijn. Ook zal 'Raiden' van de Mortal Kombat serie zijn intrede doen in het spel, om zo te laten zien dat het een echte Midway titel is.

    Als je niet genoeg hebt aan de screenshots hier onder, dan kijk je uiteraard op de Unreal Championship 2 gamepage hier op XBW, voor een groot aantal andere filmpjes en screenshots, waaronder 10 minuten aan gameplay. Het spel zal op 15 april van dit jaar uitkomen.

    bron:xbox world*)

    maar je kan nu melee doen met een zwaard je combos via adrenaline zijn bijgewerkt je hebt er nu een menu van :9

    de game komt 15 april uit waarschijnlijk :cool:
    je hebt nieuwe wapens/uitvoeringen en je hebt zwaarden voor melee gevechten
    hier een plaatje:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    het beloofd veel goeds maar word hij ook goed?
    nou we zullen wel zien


    hier hou dit in het oog voor updates

    en deze site


    groetjes mij
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2005
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Tuurlijk!!! Dit spel gaat Halo 2 ownen op xbox live.
     
  3. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik weet niet of de gameplay goed gaat maar ik heb filmpjes gezien en daar ziet het er wel oke uit nou als er nieuws los barst post it in this topic*)
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Er zijn mensen die zeggen dat je maar met 8 man online kan maar dat is toch niet zo?
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat neem ik eigenlijk niet aan want in u c 1 (unreal championship 1) kon je met 16 man online mischien heb je gelijk maar dat is dan bij een andere spel type bijv: t d m met 8 mensen etc.
    ik vind de graphics wel ok
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kon het maar met 8 man. Magoed, de actie is snel en snelle schoten e.d., dus denk ik dat de makers framedrops wilde voorkomen. Online boeit me niet, ik heb geen live :) Als de offline MP en de SP maar goed zijn, vind k het best.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Volgens mij verwarren die gasten gewoon dit spel met Unreal 2.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    de singleplayer is ook wel leuk. Ik heb gehoord dat je met een ventje zelfs een storymode hebt.
     
  9. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk uit naar deze game! Maar halo 2 zal ik altijd blijven spelen.
     
  10. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    AVHAHA wil je vervolgens de edit knop rechts onder aan gebruiken alsvast bedankt maar ik ga em mischien halen als hij stoer is maar ik wil em dan wel eerst uitproberen*)
     
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Al had je gebruik gemaakt van de [search]zoekfunctie[/search], was je op deze thread gestuit.
    En dat maakt deze overbodig. :)

    Dicht
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien wil je ook een van de 95 screenshots gebruiken die wij bezitten, of een van de vijf video's. IPV een paar websites door elkaar. Wij hebben ze ook allemaal namelijk... (en meer of course)

    Hier:

    http://archief.xboxworld.nl/game/772
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina