dit spel lijkt me wel vet!! maar ik heb een paar vraagies. weet iemand: -of dit spel op 5 juli uitkomt?? -of dit spel ook leuk is in je eentje, dus niet multiplayer? -of er ook een verhaal in zit? Dit zullen wel weer verschrikkelijke domme vragen zijn, maar ik heb Unreal Tournament ook nog nooit gespeeld dus... alvast bedankt
Er zal zekerlijk bot-ondersteuning inzitten. En ik denk dat er ofwel een dun verhaaltje in zal zitten (ut) of gewoon geen... Het is unreal 2003 niet.
dat is dan heel slecht van dimension plus. als er iets bekend is is het wel dat Unreal Championship niet op 5 juli uitkomt. hij zou gelijk met Xbox live Uitkomen.
http://www4.fdewb.unimaas.nl/gm/GameDetail.asp?ID=123 hier staat dat hij in oktober uit komt maar het zal idd wel zijn als xbox live ook uitkomt
Ik had het zelf niet mooier kunnen zeggen. EN volgens mij komt die ipv de 26e hier al de 10e. Edit: O het is al veranderd
Ik heb UT ontzettend veel gespeeld en zoals de meesten van ons weten zijn de bots echt super goed, dus ook voor mensen die geen XboxLive nemen is dit een goede titel.