is al een soort thread over. Maar kan je zeggen dat het een kick spelletje is en met de bots heb ik nog niet zo veel zitten klooien.
Je moet gewoon je box via xbconnect zetten op internet dan is het echt een super spel of je moet veel vrienden hebben. Heb je dit beide niet dan zal ik w8ten tot maart.
ik VIND UC zwaar geldverspilling. Ik vind de spel inhoud te weinig voor 70 euro. Waarschijnlijk komt dit omdat ik veeeeeeeeeeeeeeeel meer had verwacht van UC. Ik dacht dat je in super-grote outdoor levels met je hele team naar de enemy moest REIZEN en dat er veel sniper-torens waren en basisen en veel vette objects in de levels. Maar het bleek gewoon een soort van Unreal Tournament 2 waar-verder-niks-aan-gedaan-is-behalve-aan-de-graphics versie te zijn. Dit is mijn ervaring van het spel. Anderen zullen het vast fantastisch vinden.
ff toevoeging: UC is master met xbox live, of system link(als het kan in het spel, want dat weet ik dus niet). Als je live hebt in maart, kopen die hap. zo niet, lekker laten liggen in de schappen. splitscreen is kut...............zonde.
ik heb nu al in meer threads gelezen dat people het spel vonden tegenvallen, mar nou vraag ik me af: valt het tegen omdat: 1 Je UT2003 op de pc hebt en daarom een compleet ander spel had verw8? 2 omdat de bots te makkelijk, 'slecht' zijn 3 omdat je nog niet on-line kan?? Ik heb zelf nog maar heel weinig ervaring met online games (geen kabel of adsl ), dus speel ik altijd tegen bots of alleen de single player... UT2003 heb ik niet, dus dat zou nix uitmaken, want ik weet niet hoe die is. Zou het in mijn geval tegen of mee vallen, denken jullie??
Is gewoon een koel spelletje. Als je de bots op godlike zet, ben je echt wel ff zoet, zijn zeker niet te makkelijk. Het is wel echt een onlinespelletje maar als je van shooten houdt vermaak je je heus wel. Ik speel hem ook nog niet online maar mp is ook lachen. Had wat meer buitenlevels willen hebben maar ja..wie niet en je hebt altijd wel wat te zeuren. Framerate drop is jammer, beetje cheapo maar geef het spel nog steeds een knalcijfer. En het is Unreal, niet dat je een verhaallijn moet volgen...je moet schieten en daar istie top voor.
Ai is goed Multiplayer is uber vet ik mis alleen grootte openbuitenlevels in de jungle ofzo voor de rest als je dit speelt met een vriend ben je zo verslaafd alleen menutjes zijn een beetje kut
Das Tribes 2 wat jij beschrijft. En btw sommige mensen zeggen dat de bots makkelijk zijn. Wedden dat die gasten nog niet op godlike hebben gespeeld, en je moet ook instagibben zodat je veel geluid door je boxxen krijgt -DOUBLE KILL -MULTI KILL -MEGA KILL -MO-O-O-ONSTER KILL
Als het voor multiplayer is dat je hem zou kopen? Nu nog niet doen!Wacht gewoon tot maart tot Xbox Live launcht! Als je Halo of Timesplitters 2 hebt, niet kopen! Wait my friend...
Niet wachten en kopen. Ik speel tegenwoordig elke vrijdag met 4 vrienden split screen. Altijd Halo, Deathrow en Unreal Championship. Weet je hoe vet dat is???
Wij houden altijd toernooitjes. Eerst met de playstation (werd altijd 2e). Nu op de XBox (heb mij 2e plaats verloren), maar mijn vrienden zijn Halo verslaaft. Nu vind ik er niks meer aan, ze willen alleen nog maar Halo spelen.
ja dat heb ik ook iedereen heb timesplitters en deathrow en uc maar ze willen alleen maar halo dat wordt echt saai.
als ik met halo lekker bezig ben, ben ik unstoppable . alleen die tank moet eruit. zo ontzettend saai met dat ding. halo is gewoon verslavend, ik speel liever halo dan UC tegen elkaar.