[Unreal Championship] Multiplayer

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 28 dec 2002.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He, ik heb net e game UC gekocht van Flamingo en heb het nu een paar uurtjes gespeeld maar ik zie nergens een optie om met z'n 2-4en op 1 xbox te kunnen spelen. Zou wel lame zijn als dat er niet op zit.

Weet iemand hoe dat moet?

2. SnArK

SnArK poehee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    'Instant action' (toch?:D) en dan gewoon met de tweede controller op start drukken....tijdens het spelen dus.

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh damn sorry dat ik het niet heb gezien, thank you all!

5. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit is idd slecht geregeld door de developers. Buiten dat er niks over in het boekje staat (en je het dus zelf moet uitzoeken) kun je als je joined ook niet kiezen bij welk team je komt, welk caracter je bent enz. Dit is echt behoorlijk vervelend aangezien de 2e die joined altijd in hetzelfde team komt te zitten als player 1. Maja, voor de rest is er dan ook niks te klagen over deze game, hij's echt prachtig.

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja man echt kwele game maar ik vind t juist leuk dat ik altijd met iemand in het zelfde team kom.

Maar dat brengt me op een andere gedachte. Als de 2de op start drukt moet hij een profile kiezen, de profile waar de eerste mee speelt is bezet, als er dan een 2de profile wordt aangemaakt met een andere team kleur of kan dat ook niet?

7. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    Hey err0r, daar had ik nog niet eens aan gedacht!! Maar dat moet idd wel zo kunnen werken ja, dus ik probeer het zodadelijk wel ff :).

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    op 1 of andere manier lukte het mij om met z'n 2en in 1 team te komen. kweet niet meer hoe. ik had em gehuurd.

ik vinnet spelletje niet zo tof.

9. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Die multiplayer opties hadden wel wat beter geregeld kunnen worden jah. Je kan verder niks uitzoeken kwa bots in de verschillende teams. Zo zijn er meerdere dingen; je ziet bv. ook niet wie je neerfragt en de killing spree's zijn eruit gehaald. Werkelijk jammer.

Verder wel koel spel trouwens.

Laatst bewerkt: 29 dec 2002
  10. SnArK

SnArK poehee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Start --> Switch Team ;)

11. The Fish

The Fish Wallah

Leuk Bevonden:
    0
    is die optie er? Hmmm, zo maar ff kijken dan he, tnx :).

12. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je daar precies aan dan zit alleen degene die in bijv. Team Rood zaten in Team Blauw neem ik aan? Daar heb je toch bijna niks aan?

13. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je bv. bij een vriend van jou in het team zit, maar je wilt tegenelkaar, dan doe je: Switch Team. Dan verruilt een bot met je van team, en zit je tegen elkaar te fraggen.

14. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    hoe verhoog je dan het level van het andere team want het is bij mij een eitje

15. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een level wil kiezen moet je op de blauwe knop drukken, waar je ook de gamemodes kan instellen. Dan ga je naar bots en verander je het niveau.... Maar dan word wel iedereen beter, ook je eigen team:D

16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik zit eraan te denken deze game te kopen, ik heb unreal tournament op de pc en ik vind het echt een goed spel. unreal championship is ongeveer hetzelfde denk. nou heb ik 4 controllers, is het echt het aanschaffen waard al was het alleen voor multiplayer 2-4 players?

17. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    nou heb ik ook ff n vraag,
    (er zijn al zoveel threads ovcer UC)

als je live! speelt,
    en je zit in een game en drukt op BACK

krijg je een menutje, dit is neit het aanvoerders menu maar iets anders.

kan iemand mij uitlekker dat je daar mee moet / kan ?
    iemand zei dat t de score was :confused: of je voice mask maar dat is t geen van bijde geloof ik
    .

bvd

18. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem koopt, dan doe je dat vooral om de multiplayer, singleplayer vind ik niet zo veel aan...

19. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    nah

ik had ergens gelezen als je op back drukt dat je dan in een soort apart kamertje komt tijdens het spelen als er bijv veel mensen door heen praten naja vaag maargoed

20. twist

twist Guest

als je op BACK druk kun je een communicator channel kiezen, er kunnen 4 mensen op een channel.
    handige functie voor als je lastige mensen wilt vermijden :9

Deel Deze Pagina