He, ik ha een aantal vraagjes hierover. Kun je een aantal profielen aanmaken bij xbox live onder dezelfde gamertag??? dus bijv. een met een rocket launcher en een met een lightning gun? Want ik bij sommige levels kun je beter de lightning gun gebruiken en bij sommige beter de rocket laucher?dus als iemand in groot level met een Rl start en een iemand met een LG, heeft ie laatste voordeel. En bijv. bij CTF kun je beter een automaton of een gen mo kai gebruiken terwijl je bij DM misschien met een ander karakter beter kunt gebruiken. dus hoe zit dit?
volgens mij kan je 8 live accounts gebruiken per spel... weet ik niet zeker dus 8 verschillende acounts in UC
Het is maar weer goed dat ik weer eens even verschijn... Je kunt namelijk maximaal 8 GamerTags op je Xbox hebben staan, maakt niet uit hoeveel je daaronder hebt staan in UC, je kunt dus onder één bepaalde GamerTag meerdere UC-namen stoppen. UC is tevens het eerste spel waarbij je GamerTag niet je enige naam is die je kunt kiezen.
zet COMPETITION MODE op... djeeses,precies of niemand kent daar een zak van...Ik speel altijd op competition mode!!
Als je gamertag nou bijvoorbeeld shootergod is, dan maak je gewoon in het menu van UC een nieuw profieltje waarin je een kerel selecteerd. Je geeft dat profiel een naam (deze naam is ingame trouwens te zien en NIET je gamertag) en selecteer dat profiel zodat je die gebruikt als je speelt. Je maakt dus verschillende profielen aan die voor verschillende gametypes ideaal zijn. Dus als je wilt CTF'n kies je bv. profiel "gorge" en activeert hem zodat je met hem speelt of voor deathmactch een ander profiel.