Unreal Championship... :S:S:S (NIET de zoveelste thread)

Discussie in 'Algemeen' gestart door RiFF, 19 dec 2002.

1. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb net UC gekocht... maar ik heb echt zoiets van ehh was het dit nou? Het is wel vet enzo... maar ik weet niet... het mist iets :?

Hebben jullie dat niet ook?

2. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, de missies vond ik een beetje eentonig, waardoor je niet echt veel zin krijgt om het nog een keer te spelen8)

Maar de multyplayer is cker wel vet en daarvoor is het ook gemaakt!:D

3. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je er te veel van verwacht heb. UC is geen Halo. UC is een frag game. Het komt vooral neer op hersenloos knallen. Daarom kan het spel wat leeg aanvoelen in vergelijking met Halo.

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind UC echt een van de beste games nu. Maar ja als je niet van fraggen houd is er misschien ook niet echt iets aan. En met xbox-live in het vooruitzicht lijkt het mij helemaal mooi.:9

5. nielzo

nielzo Guest

ja langzamerhand kreeg ik dat gevoel ook, met sp de missies word het een beetje saai en er is geen motivatie om nog een keertje te spelen maar ik weet cker dat als ie online gaat dat daar cker verandering in gaat komen en dat we weer de hele dag zitten te fraggen met de geliefde Unreal versie

6. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga alles uit dit fantastische spel halen. Net heb ik het helemaal uitgespeeld op Skilled, en nu pak ik een ander character om mijn geluk te beproeven op Masterful :)

7. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al op Mastreful uitgespeeld en ben nu op Godlike bezig, heb die ook al bijna uitgespeeld maar die laste paar challences lukken niet echt.

8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    tis wel iets waar je van moet houden ja...ik von UT wel gaaf en dit ook

9. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Face CTF level.
    Geen bots instellen.
    Er word geen nieuw level gekozen als je er een gefinished hebt. Je moet dus steeds aflsluiten en een nieuwe starten als je een ander level wilt gaan doen.

Wachten op Xbox Live en de downloads dan maar. :D

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Raptor. je avatar ownt echt onmetelijk. edward norton is DE man en fight club DE film :D

11. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    leuk, maar het gaat hier niet over de film Fight Club, Ik vind dat je UC gewoon koopt voor de MP en dat de SP gewoon een klein xtraatrje is.

12. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Respect! Masterful is best pittig, maar misschien heb ik een verkeerde character. Die Survival op Masterful lijkt me helemaal kut. Maaruh wel character heb jij dan? ;)

Deel Deze Pagina