Unreal Championship vraag

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 2 dec 2002.

  1. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    Als je bij Unreal Championship een bot opdracht geeft om te verdedigen of aanvallen..hoelang voert hij die opdracht dan uit?
    Tot je een nieuwe opdracht geeft of stopt ie er eerder mee?
     
  2. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij blijft hij dit gewoon doen... totdat jij een andere opdracht geeft!
     
  3. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    YEP ,klopt, hij stopt er niet mee, gewoon 1x keer opdracht geven of meerdere keren als alle bots die opdracht moeten uitvoeren (want 1 opdracht geldt niet meteen voor alle bots, maar per opdracht 1 bot) daarna blijft die bot het uitvoeren tot er een nieuwe order komt
     
  4. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    Re: Re: Unreal Championship vraag

    aha...ik vond het al vaag dat je niet kon kiezen welke bot je de oprdacht gaf...maar hoe jij het zegt is het al beter

    thanx
     
  5. Buffalo X

    Buffalo X Anti - Bruges

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe Laat je een bot een opdracht doen trouwens?
     
  6. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    bij mij is het X maar ik heb mn controls aangepast
    check ff je control settings

    p.s. wie heeft nog meer zn controls aangepast?
    ik heb jump onder de click van de rechter thumbstick staan is best handig (kan je tenminste draaien als je springt)
    verder is bij mij Y next weapon en B previous weapon
     
  7. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    k heb gewoon default , springen doet u nu met groen of linker tumbstick click,, trouwens met GEEL kun je opdrachten geven (bij de default instellingen) druk er maar op ,dan zie je vanzelf hoe
     
  8. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    als je met groen springt kan je niet draaien in de lucht tijdens het springen daarom heb ik em op linker thumb click staan
     
  9. Rickyp

    Rickyp Tag: PropheT

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je het zegt is het idd wel handig om alles aan te passen? ben bijna klaar met de single missies btw.
    Weet iemand wat de geheime missie is ???]:-
     
  10. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    als je bij de "ladder" bedoeld:

    dan is het tijd om te team te mollen, als je alles gehaald hebt dan moet je dus no1 worden en dat kan alleen door je team te mollen in een survival contest, erg kut kan ik je zeggen vooral omdat m'n teamleden steeds sterker werden tijdens de contest.
     
  11. Grey Fox

    Grey Fox The Drunken Master

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee!!!

    Nee hè. Ik hoopte op een eindbaas zoals in UT. En dat je die verdiende als je hem had verslagen.:mad:
     
  12. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    unlock je dan geen characters als je em uitspeelt ?
     
  13. Rickyp

    Rickyp Tag: PropheT

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej dat niet ik heb hem gister uitgespeeld }:] en dan moet je al je teamgenoten afknallen 8) , dan ben je de ultimate champion. voor zover ik weet unlock je geen characters :{
     
  14. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    als je op je score knop drukt dan zie je wat je bots aan het doen zijn (attack/defend/freelance) kwam ik vandaag pas achter ]:-
     
  15. FLurYu

    FLurYu Me PWN U

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand em ook al op godlike uitgespeeld? dan krijg je anders misschien wel iets, characters of zow
     

Deel Deze Pagina