ik had het eerst ook al gevraagd maar ik was vergeten welk spel dus nu nog een keer wat krijg je als laaste bij de single player van unreal championship heb nie zo veel tijd om dat allemaal te halen dus ik wil weten wat je dan krijgt kijken of het de moeite waard is
Je kan dan alleen SURVIVAL doen tegen je teammates voor de rest krijg je niks Je moet gewoon op live spelen is veel cooler
Als je hem uitspeelt in single player gaan je skills toch omhoog? Ik neem aan dan je dan online ook voordeel hebt of zie ik dat verkeerd? (net als in motoGP)
Nee je blijft hetzelfde,de bots worden wel iets beter als ze die kiezen,maar voor jezelf maakt het niet uit,Als laaste mode krijg je gladiator,of zoals ze het hiervoor noemen survival.Dan een eindfilmpje en kan je weer overnieuw beginnen.
Khad het spel al naar 2 dagen uitgespeelt op skilled en voor de rest gebruik ik het spel nu alleen maar voor multiplayer, ik vond de singleplayer eerlijk gezegt zwaar tegenvallen!
Tja de single player is alleen handig als je unreal nooit eerder gespeelt hebt (zoals ik) anders maak je helemaal zo'n flut indruk als je online gaat. (zoals ik )
wat is nou een beetje goed level om te trainen voor bots dan en dan bedoel ik novice skilled masterful en godlike ik speel nu op masterfull alleen wordt steeds tweede
Het enige level om te trainen is alle levels....als je een map kent kan je em spelen (net als Moto GP ) Anders wordt je gescrewd (behalve als andere em ook niet goed kennen...)... [droom]Konden ze maar een Tactical Ops mod voor UC maken[/droom]
ik heb nu net het gevoel dat ik masterfull aardig onder de knie begin te krijgen, misschien ga ik godlike maar proberen
Nou Bombing Run op Godlike is echt een aanrader. Normaal is het maar dom naar de overkant rennen maar op Godlike is het echt spannend en pittig.
3 vragen: 1) hoe stel je teams in? Dus bv. ik tegen 3 bots CTF? Ik weet alleen dat je ingame de teams weer kan geven maar hoe verander je de team setup? 2) Is het mogelijk de bots van naam te veranderen? 3 ) Wordt er op Live zonder auto aim gespeeld? (oftewel: moet ik dat uitzetten als ik oefen?)