Ik heb een vraagje. Waarschijnlijk is het al regelmatig ter spraken gekomen maar toch. Ik heb een XBOX Live setje besteld en wil aanstaande vrijdag gelijk online zijn. Probleem is echter dat ik geen spel heb wat ik online kan spelen. Nu dacht ik om Unreal Championship te gaan kopen. Ik vraag me allen af of de bediening een beetje te pruimen is. Ik heb UT2003 op de PC staan en heb hier af en toe al problemen om het te volgen. Wie heeft er ervaring mee of gewoon een mening. Verder vraag ik me af of het straks echt niet mogelijk is om HALO online te spelen. Ik heb al eens mijn XBOX aan mijn PC gehangen en toen online HALO gespeeld. Dit ging af en toe goed en af toe was het om te janken zo slecht. Nu HALOII uitgesteld is, zou het een mooie compensatie zijn. Ik vind dat microsoft dat maar regelen voor ons. Niet ? Alvast bedankt, Greetings 2UALL Munchy
Re: HALO omdat halo geen xbl ondersteuning heeft, en de besturing van UC is makkelijk, het gaat allemaal wel langzamer dan ut2003 dus kan je et wel vlgen denk ik
Er waren 'ooit' geruchten over een Live pack voor Halo #1 maar dat is allang weer ontkracht door Matt Soell (Bungie). Halo 2 moet de Live ervaring worden, en daar willen ze nu hun tijd in steken. Het ontwikkelen van online-play voor Halo #1 gaat zo enorm veel tijd kosten dat het de release van #2 echt niet toen goede zal komen. Neen, een Live uitbreiding voor Halo komt er gewoon niet
van mij hoeft Halo2 niet zo uitgebreid live te hebben. Je hebt UC en andere snelle shooters en iets als RS en MOH als 'rustige' shooters. Halo 1 was toch ook vet zonder live? Ik hoop iig dat het niet ten koste gaat van de singleplayer
neem hier ff een kijkje voor mijn mening over UC en best nog veel info erin klik is op dit stuk mooie tekst
Ik ben zelf een UT die-hard. UT2003 is nog niet echt mijn favo. Ik heb wel UC gekocht maar die besturing is echt wennen. llllaaaanngggzaaaaaaaam vergeleken met de pc besturing. Maar daarop val ik weer terug op mijn oude topic over controllers en FPS. Maar het is echt een aanrader als je wil fraggen!
Ja, kan je eigenlijk multiplayer spelen, en dan bedoel'k niet live. Heb het spel gezien bij een vriend, maar nu ik eraan denk, ik heb dacht ik geen multiplayer-optie gezien....
omdat je het niet had gezien ice boy tis onduidelijk aangegeven in het spel.Maar met de zoekfunctie van XBW vind je daar ookal veel antwoorden over. edit:http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=15017&highlight=unreal multiplayer http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=13735&highlight=unreal multiplayer
thx Had het wel gelezen maar ik vond het vreemd antwoord, naja, blijkbaar is het toch zo... *memo aan mezelf: gebruik in het vervolg zoekfunctie*