ik heb een newbie vraagje: Hoe start je een multiplayer game bij UC? en nog een newbie vraag: hoe verwijder ik XBOX LIVE, want ik heb gisteren per ongeluk toen ik UC opstartte op live gedrukt, maar ik heb geen live, dus hoe verwijder ik het, als ik m'n console nu opstart krijg ik naast de opties, musisc, memory en settings ook LIVE/ bij voorbaat dank.
Optie "LIVE" staat er standaard in!! Daar kun je als je Live aanschaft de boel instellen. Wat betreft UC??? Krijg ik vanmiddag. Mocht je tegen die tijd nog geen antwoord hebben......dan post ik het wel voor je.
Dan moet je gewoon een singleplayer spel opstarten en als je bezigbent dan moet je met controller 2 op start drukken. En Xbox Live in je dashboard kan helemaal geen kwaad hoor.
Zeg houd je een beetje in. Ik stoor me mateloos aan je gedrag. Topics hoeven geen slotjes als dat niet nodig is. Als iemand nog vragen heeft over dit onderwerp (je weet het nooit) dan kan dat altijd nog hier in terecht namelijk.
Je moet een Multiplayer match starten Door single player en dan Instant Action te klikken, als je in de game zit kan je met de 2e, 3e of 4e controller op start drukken en dan kan die player in het spel komen...veel UC plezier..
Maar hoe bevalt UC bij jullie??? Is de framerate te harden? zijn de graphics een beetje gelikt en is hij nog wel het kopen waar als je UT2003 hebt.
de framerate is super, graphics zelfde als een P4, 512MB RAM en een geforce FX. en zeker het kopen waard als je ut 2003 hebt suc6
ja er zit 1 mode in die niet in ut 2003 zit.. welke weet ik ff niet meer.. en die framerate drops.. ach het is niet egt de moeite waard.. zeker niet in het heetst van de strijd.. en de graphs zijn gewoon egt mooi, beter dan in halo, tikkeltje minder dan in pdo..
Zal wel mooi zijn hoor, maar ik vind het in grote gevechten wel storend dat het boggy loopt, anderen zullen daar niet zoveel last van hebben, maar ik echt wel... Heeft het hele spel voor mij verpest.
De Patch doet idd wonderen, het lijkt alsof alles soepeler loopt. als je zonder de patch speel heb je er veel last van als je met zijn 4en bezig bent maar voor de rest merk je het niet zo goed... als je de patch hebt merk je dat het ook met zijn 2en al niet goed zit want ik moest het spel letterlijk opnieuw leren spelenm zo anders voelt het aan.
Volgens mij zet die patch anti aliasing uit en zorgt het er zo door dat het soepeler draait. Maar heb je dan niet last van meer kartels in het spel omdat anti aliasing het juist weg haalt.
Hm.. ik vind het lullig,omdat ik geen live heb moet ik het maar met een spel doen die "die bug" heeft die framedrop.Beetje discriminatie maar wel veel beter en leuker voor de livers,dat is wel weer mooi.