kijk hier ff www.unrealchampionship.com over er voertuigen zijn weet ik eigenlijk niet.(denk zelf niet)
... Ik vind het gewoon ku... vaginale opening... Luister... Waarom 70 euro betalen voor een spel wat op pc net zo mooi (zelfs mooier) is, goed koper is, en als je internet hebt kun je online spelen. Als je met je xbox (binnenkort) online wil gaan betaal je daar OOK nog 's voor... Dus het spel is duurder, online spelen komt er nog een keer extra als kosten bij... Gewoon moneymakingbastards !!!! Sjorry hoor... maar als xbox live nou een paar euro zou zijn (tien euro per maand of zo) dan zou het nog enigzins de kosten waard zijn. Nee... Ik heb het er niet voor over. Gewoon unreal op de pc, is trouwens net zo snel, dan wel sneller, als je een kabel verbinding hebt. Ik verdien genoeg, maar ik als ik zaken doe met meneer Billy, dan wil ik wel waar voor mijn geld. Meneer Billy moet eens een eerlijke dealer worden. Oke, ze draaien een miljard verlies door Billy's doos, maar dat moeten ze er voor over hebben om ook de console wereld over te nemen. Begrijp me niet verkeerd, Billy boven sony, maar als ik genaaid wordt wil ik wel zoenen...
Ik heb dat ergens gelezen dat er voertuigen bij zitten, sterker nog ik heb een filmpje waarin ik een vaag ghost-like (de ghost van halo) zie vliegen (2 zelfs)!
Re: ... als je op je pc online bent betaal je toch ook? en denk jij dat je 120 euro moet gaan betalen voor xbox live per jaar??? lijkt me errug sterk maar goed we zullen zien. en waarom heb je dan een xbox gekocht? kun je netzo goed achter je pc blijven zitten toch?
ik had ergens gelezen ik weet niet meer waar dat xbox live 50 eur per jaar gaat kosten in de volkskrant was het en wie zegt dat het op de xbox slechtere graphics zijn dat heb ik toch egt niemadn horen zeggen duz denk na voor je gaat schrijven
Re: ... Dit gaat dus nergens over, als het aan jou ligt mogen mensen op de xbox geen unreal spelen omdat ie al voor de pc uitkomt... totale bullshit...deze vriendelijke vriend vraagt wat wij denken van het spel Unreal Champ. en jij komt met argumenten dat ie op de PC mooier en goedkoper is...wat niet zo is want UC is xbox only, unreal Tournament 2003, DIE is voor de pc. Bovendien gaat Unreal op mijn P700 voor geen meter draaiien dus gezegend zij de xbox (idem voor Morrowind) Bovendien..wat betaal jij voor je kabelinternet? Toch zeker ook geen houten guldens? Wat jij opnoemt zijn redenen om GEEN xbox te kopen...nogal onzinnig op een xbox forum. Bovendien drogredenen want je mag mij vertellen waar Bily jou probeert te naaien als ie om een paar euro voor zijn Live service vraagt.
weer even Ontopic: Unreal ruled gewoon, punt. met of zonder voertuigen (ik hoop zonder, ik wil gewoon een UT, onder wat voor naam ook op de box...ze hadden voor mij zelfs gewoon UT mogen porten hehehe) Doom of Quake mag men houden, Unreal is hèt gewoon. Wij Lannen hier nog maandelijks alleen met UT...simpelweg swèèt
Hoe duur XboxLive zal gaan kosten weet ik niet, maar mijn pc online verbinding kan ik overal voor gebruiken... Maar dan nog, het xbox spel is nog altijd duurder. En als zo'n zelfde spel ook op pc uitkomt... (bijna hetzelfde). Het was trouwens een mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn natuurlijk Daarom zijn we mensen, die hebben een eigen mening en willetje En waarom ik een xbox heb is simpel, een pc is geen console, niet alle xbox spellen komen op pc (en andersom). En wie weet dat ik xbox live wel neem als het aan slaat. En wie weet koop ik dan ook unreal. Maar wat ik eigenlijk wou zeggen net is dat het, zoals het er nou uitziet, erg duur is. Ik heb nou 15 spellen (1000 euro ongeveer en dat is 2.200 gulden, ongeveer). en twintig euro verschil op een xbox-pc spel vind ik veel.
Dit gaat dus nergens over, als het aan jou ligt mogen mensen op de xbox geen unreal spelen omdat ie al voor de pc uitkomt... IK GAF MIJN MENING IK ZEI NIET DAT JIJ !!! DAT SPEL NIET MAG SPELEN !!! EN DAT JIJ NOU TOEVALLIG UNREAL GEIL BENT KAN IK NIETS AAN DOEN EN DAT JIJ JE AANGEVALLEN VOELT IS JOU PROBLEEM EN DAT.... ik gaf mijn mening, ik dwing niemand...
Ach gut..een vlammetje..hehe gelukkig kan je de capslock vinden he, anders konden we dit hoogst intelligent commentaar vast niet lezen. mijn punt is en was: jouw mening is gebaseerd op onzinnige argumenten (mijn mening, geen feit) oh en maak je niet ongerust hoor, ik voel me niet zo snel aangevallen, in tegenstelling tot sommige anderen
Joepie !!! Ik heb hier nazi's gevonden !!! En als je wilt weten tegen wie ik het heb moet je alles een keertje goed nalezen. En dat er een paar tussen zitten die anderen hun meningen niet kunnen aanhoren (lees: lezen) dat is een serieus probleem. Jullie ouders zullen wel een heeeeleboel problemen met jullie hebben. En dat jij een woordenboek open slaat en aan het proberen bent om nette zinnen te schrijven, zodat je intelligenter overkomt dan je daadwerkelijk bent is een vorm van minderwaardigheid complex, zoek een psycho... En dat ik een capslock kan vinden is onjuist, want die kon ik niet vinden, ik gebruikte de shift, eikel... I am out of here, I don't like nazi's,
ik heb hier geen woorden voor..oh ja toch wel...: LOL Zo, kunnen we weer ontopic nu Simon Wiesenthal gevlucht is...