Unreal Championship

Discussie in 'Algemeen' gestart door TaylorBaby, 15 sep 2002.

1. TaylorBaby

TaylorBaby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo luitjes.... ik ben helemaal weg van Halo, en Halo2 straks lijkt me nog vetter. Maar binnekort (paar weken) komt er weer een shooter aan genaamd: UC Het ziet er allemaal vet uit, maar ik las op www.dimplus.nl dit: "maak er een lanparty van en sluit een bende Xboxen aan elkaar"

Dus dat wil dan ook zeggen dat je met XBOX-connect online weer kunt, net als dat je met HALO kon!

ALs dit klopt, ga ik het spel wel kopen, mocht je moeten wachten op xboxlive nou laat dan maar... want dat zit er toch nog niet aan te komen...

Ik hoop dat iemand dus weet of het mogelijk is om net als met HALO online te kunnen met UC!

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Via Xbox Live! wel ja

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je elk xbox spel dat je kan linken, ook online spelen. en de single player van UC is volgens mij ook best goed.

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zo'n idee dat er op deze threat een slotje komt,:+

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    waarom een slotje? ik wil eigenlijk ook wel weten of spellen als uc en battlefield 1942 ook speelbaar worden via xbxconnect/gamespy...
    Denk het wel dat deze spellen meer avn je verbinding vragen dan halo, dus zal wel laggy worden...

6. TaylorBaby

TaylorBaby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm waar slaat dat nou op een slotje, ik vroeg gewoon wat en gelukkig zijn er meerdere geinteresseerden omdat het gewoon nog niet eens zeker is of en wanneer er live hier komt!!!

Ik wil liever gewoon online via je eigen internet verbinding, gratis en werkt goed!

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
  8. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    !

Alle XBOX spellen die je kan lan-en c.q. linken (bijvoorbeeld Halo en GP) kan je op xbox connect en gamespy spelen.

Hetgeen xboxconnect en gamspy doen is je xbox laten denken dat hij gelinkt is met een andere xbox op de ' normale' manier.

En hopelijk ben ik volgende week (als ik een hub en 2 kabels heb gekocht) ook te vinden bij xboxconnect (www.xbconnect.com), dan kan ik julie ass kicken met HALO.
    :D

ps voor degene die niet weten hoe ze hun xbox op Internet moeten zetten... het is eenvoudiger dan je denkt, kijk maar op de site van xbconnect.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    enkele pix

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Boven staan de pix zoals beloofd ;)

13. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Er zouden toch voertuigen in de game zitten? of was dat nou een vaag gerucht? zijn er al plaatjes van:confused:

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt

Nog niets van gezien .. Ik heb het gerucht gehoord dat dit downloadable content gaat worden ... maar geen bevestiging

15. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net een nieuwe Geforce4 in m'n PC zitten en ik kan de UT2003 demo op de hoogste resolutie spelen op maximale settings met NUL delay tijdens het spelen.
    Ik vraag me dan ook af of je met de complete versie nog betere GF4 ondersteuning hebt, en dan dus nog mooiere graphics. En ik vraag me af of de Xbox dan mooier is of niet..

En dan is natuurlijk de grote vraag, moet ik op mijn PC UT2003 spelen of op m'n Xbox UC??

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja ... wat moet ik hier eens overzeggen ...

Stel je hebt en geforce 10 (denkbeeldig) ... en je gaat dan doom 2 spelen dan worden de graphics er niet mooier op.

Men geeft ook toe dat de graphics van UT2003 niet optimaal zijn en dat de graphics van Championship wwat dat betreft mooier zijn ...

Kortom de ontwikkelaar heeft meer/tijd en energie gestopt in championschip dan in de PC vercie van UT2003

Daarom is de xbox versie mooier ;)

17. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX versie zal NEVER NOOIT de PC versie evenaren. De PC versie is gewoon mooier. 1600 x 1200 32bit, alles full option op een RADEON 9700PRO 128mb kaart (wat ik hier dus voor mijn neus heb staan), dat trekt de xbox echt niet. Als je nagaat dat de RADEON kaart op 1600 x 1200 al 54% sneller is dan de snelste GeForce 4 kaart. XBOX = aangepaste GeForce3 64mb. En dan hebben we nog Full-screen Anti-Aliasing.

Voor de rest ziet het er wel leuk uit en het zal zeker wel een topper worden op de xbox! Ik wil hem ook.

18. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vind het lekkerder spelen op mijn pc, zonder twijfel.

Makkelijker en veel sneller dan een controller. :cool:

19. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat sommmige XboX owners zo arrogant kunnen denken.

UT2003K gaat simpel weg beter zijn op de PC qua GFX , online play en mogelijkheden. Achter een monitor spellen is heel anders, dan speel je niet op 640x480 maar tegenwoordig minimaal 1024x768 overzichtelijker, veel high res. textures. De Xbox heeft een limiet door de standaard TV's. of je moet een dure HDTV willen kunnen betalen. En daarnaast PC online gamen CS, BF1942 , UT2003K en Live is er nog niet.

Qua Console's : gaat XboX UT VET rulen over UT van PS2 (maar die is al ook een tijdje uit, een heel lang tijdje)

Voor diegene die geen super PC kunnen betalen :
    Wees blij dat ie uitkomt, dit vergelijken gaat ergens over.
    Een vechtspel, sport spel speel ik bijvoorbeeld liever op me Console (XboX) Veel gezelliger met wat vrienden snel ff wat gamen...MAAR die multi player UT screens zien er wel mega leuk uit, vooral de 3 player (wordt vechten wie het grote scherm mag !!!

De XboX is een soort woonkamer Games PC en een GOOD ONE :)

Laatst bewerkt: 25 sep 2002
  20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    ik been ook een zeer grote UT fan, en ga ofcourse ook UC kopen, maarrre, kan je ook via je internet verbinding updates downloaden enzo (net als xbox live)?

Deel Deze Pagina