Yo! Ik heb nu Xbox Live! en daar speel ik nu met groot plezier Unreal Championship op. Wat ik het leukste vind is om te spelen met de mutator Instagib. Maar als ik online ga spelen is het veel werk om uit te zoeken welke server Instagib aan heeft staan. Is er niet ergens een functietje verborgen dat je alleen spellen met een bepaalde mutator (nu dus Instagib) kan laten zien? Of is dat gewoon niet mogelijk, of mischien komt dit nog bij de dowloadable content ofzo. Nou ik hoop nog iets te weten te komen wat ik nog niet wist.. greetz dynamike
Het is niet echt makkelijk volgens mij... tenzij het mogelijk is om dit aan te geven bij de instellingen van Optimatch?! Klik de server aan en onder in beeld, in het tussenscherm echt helemaal onderaan, staat aangegeven of er mutators gebruikt worden in het spel... Instagib plaatje ja of nee zegt het je
Alleen antwoorden als je de vraag van de topic starter enigzins kunt beantwoorden... Weet je het antwoord niet ga dan niet posten van: Euh ja ? Ik weet het ook niet Zowiezo niet off-topic reageren....
i'm back Tnx voor de reply's.. helaas is het dus niet mogelijk om het bij optimatch aan te geven welke mutator je zoekt, alleen of je mutators wil of niet.. en dat kijken onderaan naar het icoontje was ik ook al achter daar zocht ik juist een oplossing voor om dat sneller te doen. maarja tot nu toe houd ik het maar bij mensen teovoegen die ook graag instagib spelen..