Ik heb hem. Hij is gewoon leuk, niets speciaal en de graphics vind ik ook niet zo goed als ze zeggen en ja ik kan alles volledig open zetten.
Ik heb hem ook en vind hem ook een gewone shooter. Graphcis vallen idd wel mee. Zoals je op sommige screens dat het water er erg mooi uit zag, maar dat is niet zo, en gewoon het zelfde als in vele schooters. Het jammere vind ik dat je denkt dat je een krachtig wapen hebt alleen er komt bijna niks geen power uit. En als je van een snel spelletje houd kun je hem wel kopen want je heb hem namelijk op normal in ong 6 tot 8 uur uitgespeeld.
Ik denk dat ze dit uit noodzaak doen. De PC versie verkoopt niet zo goed, dus proberen ze het maar op de xbox om alsnog uit de kosten te komen. Nu komt er echt wel een overkill aan shooters op de Xbox hoor, het is echt niet meer normaal
mensen wat zitten jullie nou over unreal 2 te zeuren ,het is toch goed dat xbox bezitters het spel nu kunnen spelen waarom weer meteen zo negatief.het is echt wel een leuk spel.het gaat er toch om dat je plezier hebt in het spelletje en niet hoe mooi of lelijk de graphics zijn.en je maakt mij niet wijs dat als je dat spel hebt gespeeld dat je er geen plezier in hebt gehad.want als je dat niet hebt gehad dan ben je pas echt een zeikerd
Negatief? Ik zeg (zo als de meeste die het spel hebben) dat het een alledaagse shooter is maar dan alleen met iets betere graphics die op de Xbox waarschijnlijk iets slechter zijn. Als ik er geen plezier aan beleefde zou ik de game ook niet uitspelen.
Ik heb hem op de pc en ik vind hem heel vet, hoewel er tegenwoordig meer gepresteerd wordt. Als er een behoorlijk xbox live functie op zal komen dan ga ik hem zeker kopen
Leuk hoor, maar hij zuigt toch Bovendien wil ik exclusives, geen console exclusives Ik koop niet voor nix een xboxje naast mijn pc
ok "the anwser" ik zie het nu goed sorry,maar ik had effe wat andere topics gelezen waar ze ook om de onbenulligste dingen aan het zeiken waren.
*kuch* Unreal II is een echte single player FPS.. Zal weinig te Liveën zijn ... btw.. IK vond het op de pc al een bagger spel, zal hier ook wel zijn dus. Ventje loopt wazig & traag, vond het een echte kut gameplay hebben.. Not my kinda game
k, gotcha sorry. Dan mijn volgende domme vraag, waarom zou je II dan uberhaupt willen? Live is toch leuker?
Ik vind het prima dat ie op de Xbox gaat komen ,maar dan mogen ze het spel wel stukken groter maken,ik speelde het spel al in 9,5 uur uit.
Ze moeten eens wat Race (realistische) en Arcade spelluh uitbrengen want 1 of 2 FPS in een jaar is nog wel leuk , maar om alleen maar shooters uit te brengen vindt ik te veel van het goede