He mensen als het goed is is unreal2 nu ook uit op onze xdoos nu ook met multiplayer (live) Mijn vraag is dan ook is de live ervaring genoeg om deze game aan te schaffen voor de online multiplayer? zoja wat zijn de gamemode's, veel servers, gpfx en verder LIVe uitwerking van deze shooter? discussie geopend ik lees het wel.... mzzzzzl Heeft iemand deze game uberhaupt wel?
Ja man, echt een goede game. Wel 15 maps en heel uitgebreid. Super veel voertuigen en iedereen speelt et Misschien wel beter dan halo 2
Oh! Dus zoals bij Unreal Tournament 2004 op de PC kan je dus bij Unreal 2 op de Xbox ook met voertuigen etc..?
Mwah, leuk geintje :\. Ik denk dat hij zich graag wil voorstellen hoe het op Live! is. Ga dan geen geintjes maken want straks koopt ie em nog en is het niet wat ie ervan verwacht had.
Grafisch is er niks mis mee...het is ook leuke dat je kan joinen als mensen al bezig zijn... En niet dat je moet wachten tot dat het rondje is afgelopen. Je moet strategische punten overnemen, zoals power generators om gun turrents online te brengen en voertuigen. Zeker een leuke shooter voor de shooter fans...hou je niet van online shooters...laat hem dan liggen...
Re: Re: Unreal II @ Live ... 1: een slechte game als je het mij vraagt 2: 4 maps en uitgebreid (kwa grootte) 3: weinig voertuigen 4: word weinig gespeeld PS: vind je dit leuk he? door jou heb ik dit (waardeloze) spel gekocht.. ik breng em ook maandag GELIJK weer terug..
Re: Re: Re: Unreal II @ Live ... haha, had je niet moeten doen he PS : Sorry. ik was in een hele lompe melige bui
Re: Re: Re: Unreal II @ Live ... Waarom staat ie nog niet in je sig? En stel dat je hem hebt gekocht: altijd reviews lezen
Ik vind 'm wel aardig... Je moet het alleen met bekenden spelen, dan is het wel lachen. Geen topper, maar wel een aardige shooter tussendoor. En dat hij voor een bijna mid-price te verkrijgen is (44,95) is natuurlijk mooi meegenomen.
Ik speel hem alleen als er bekende in de game/lobby zitten. Ander doe ik lekker Splinter Cell op Live, want die ownt toch zwaar meer.
In de USA istie trouwens in de winkel ook gewoon 44,95 (dit ter compensatie voor de lage prijs van de pc-versie). Wij Europeanen delven natuurlijk weer het onderspit.