ey jongez nu ik toch aan het forum-surfe ben; euh wanner is de release ongeveer geschat voor Unreal ll ? (sorry als ie helemaal niet voor xbox komt ) die gasten van atari hebben em nu al een eeuw uitgesteld zowat en ik hoor er niks meer van
Was die niet gold gegaan laatst..? Nee hij komt niet op xbox, pkaats het dan ook niet in het Xbox Games Chat!!!
ow hey hier is me thread. ik had nog eentje gepost omdat ik deze niet meer zag bij games chat maja eindgoed algoed. ik hoop lekker dat ie op xbox komt
Hij komt niet, nooit, never naar de Xbox check dit topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=16412 is identiek aan deze..
Op de paar reviews die ik las vonden ze het maar een redelijke titel. Scoorde tussen de 7.5 en 8.5. Ze vonden het meer een speelbare techdemo dan een echte game...
Op de pc is iig al uit, in de winkels weet ik het niet, maar wel op bepaalde pubs. Maar goed, op de xbox komt ie naar mijn mening niet, ik d8 namelijk dat de xbox alleen maar UC kreeg (voorlopig dan). Maar goed, ik heb hem bijna, dus ik gaat 's ff kijken. Wat ik ervan heb gehoord is dat het een beetje Halo-stylish is. Dus waarschijnlijk zal ik hem dan niks vinden, maar goed we zien wel.
Ik heb hem net gespeeld Unreal_II_The_Awakening-FLT heet ie Echt een chill spel... shootergod heeft hem net bij mij gespeeld