Zo ik heb Unreal2 nu al 2 uurtjes achter elkaar gespeeld Hij is MOOOOOOOOOOOOOOOOOOI Teertjes zeg De mooiste game die ik ooit gezien heb Hier kan geen enkele Xbox game tot nu toe niet aan tippen Iedereen die een super Pc heb moet dit spel echt hebben en laat UC maar liggen voor de Xbox Dat is echt supernintendo kwaliteit als je dat vergelijkt met deze game ook de gameplay is wreed en de sfeer is ook zeer coooolz Ik ga weer verder gamen
zelf vind ik Halo een lelijk spel, want dat is ie ook, en als het goed is word Doom III toch het mooiste spel ooit???
Halo Mooier???? whaha zeker net naar de koffieshop in delft geweest De omgevingen zijn echt veel mooier NIet zo kaal als in Halo en veel scherper en minder hoekig enzo Of het ligt aan de pc je moet alles ff op zijn hoogst zetten
Neu, heb mening. Vin je het gek, een monitor draait veel hogere resoluties. Unreal geen bumpmapping, geen mooie speciale effecten, alleen maar extreem hoge polycount. Halo's design en uitvoering 10x mooier.
Geen Mooie effecten???? We hebben het wel over Unreal 2 he???? Ik kan echt niet geloven dat je Halo mooier vind ik heb net nog ff vergeleken dat kan je echt nie menen
"t is maar een menig! Speel jij maar eens in het swamplevel in Halo met je flashlight aan, vind ik 100x mooier dan alles wat je in Unreal 2 krijgt te zien! Maar 't is maar een mening! Geen feit.
Maar hier zeg je eigenlijk zelf ook dat Unreal2 mooier is door die eerste regel hehe je heb wel vreemde mening hoor
Hehe waarom wil je gelijk hebben met je mening dan? Meningen zijn toch voor iedereen verschillende of nie! Anders zou het geen mening zijn.
Hmmz die heb ik nog nie gezien Is het een port van Xbox?? precies zelfde levels enzo??? Trouwens het commentaar in Unreal2 is ook wel lache
haha nee, dat is het mooie aan een mening, die is voor jou waarheid, maar voor mij niet. Dus een mening is niet beter dan de andere want iedereens mening kan anders zijn. Hitler dacht ook dat zijn mening beter was dan de anderen...hehe Duidelijk was dat niet zo, maar maak hem dat maar wijs.
Oke ff geduld hebben dan he Want ik zit nu op muh internet computer me Gamecompie heb nog geen internet