hoi, ik heb me eigen de p. gezocht hoe ik Live aan de praat kreeg met Chello. Uiteindelijk hier op het forum op de goede weg geholpen. Thanks daarvoor. Omdat het antwoord inmiddels al zo ver verstopt zit in andere threads zet ik hem even bovenaan: Ik heb voor de simpele oplossing gekozen: 1. LAN kabel van XBOX direct in UPC/CHELLO modem 2. CD'tje starten 3. Spelletje kiezen en niet voor auto configuratie. Je moet bij advanced je MAC nummer invoeren zonder spaties of streepjes. Een MAC nummer is bv 00 01 10 2c 2b 1a. Dit vul je in als 0001102c2b1a. 3b. Je komt aan je MAC nummer door op je PC (WIN9 in START ->UITVOEREN winipcfg te typen en dan enter. 4. Selecteer nu in het gestartte programma je netwerkkaart die je gebruikt voor je CHELLO verbinding en druk op de knop meer info. Je ziet nu een adapteradres. DIT IS JE MAC NUMMER. 6. Dit is alles. Kies nu connect en je bent live. 7. Nog even een halfuurtje allerlei gegevens intoetsten (NAW Credit card etc) (IK WIL EEN KEYBORDJE KUNNEN INPLUGGEN) en je speelt. Ik hoop dat dit helpt. Ik had niet zoveel aan de helpdesk van CHELLO want die wisten het niet. Ik was de eerste met de vraag zei hij. See you online... dacray