Beste mede XBW-ers Ik heb sinds gisteren die UPC mediabox en alles deed het tot vanmorgen perfect. Het geluid doet het nu niet meer en er staat zo'n geel met blauw icoontje in beeld met een kruis erdoor. Het is dus eigenlijk gewoon zo'n mute-icoontje alleen als je op de afstandbediening op mute drukt dan schakelt ie het geluid uit van de TV zelf uit terwijl juist het geluid van dat dat ding zelf uistaat. De gewone TV geeft namelijk nog wel gewoon geluid als je overschakelt naar de standaard-kabel-zenders. Iemand een idee?
Dat werkt helaas niet. Als je op de mute-knop drukt licht automatisch de TV-knop op. Ook als je eerst de UPC-knop indrukt of deze ingedrukt houdt.
Heb de klantenservice maar gewoon gebeld en die hadden één of andere rare toetsencombinatie waardoor ie het nu weer doet. Ben dus weer helemaal blij.
De digitale mediabox van upc zelf heeft geen mute functie voor zover ik weet. Dus die proberen 'uit' te zetten zou vanzelfsprekend sowieso niet lukken.
Ik heb ook een probleempje, ik wil mijn dvd-recorder aansluiten op de tv en ondertussen ook digitale televisie kijken. Is dit mogelijk en zo ja hoe sluit ik dit aan?
Van UPC he? Ik weet het alleen van KPN, maar ik denk dat je gewoon ff op de site moet kijken van UPC. Of ff de gebruiksaanwijzing lezen.
uuuuuuuuhm, mag ik jou een tip geven. Eruit gooien dat ding. UPC is echt echt schijtbedrijf. Ik kan t weten, ik heb er zelf gewerkt namelijk (A'dam) Ik ben er niet ontslagen ofzow hoor, dat je dat denkt, maar dat hele bedrijf klopt intern van geen kanten. Als ze je kunnen naaien zullen ze t zeker doen, dan over hun service nog niet eens te spreken. Ik zou zeggen, lekker afkappen (mocht het nog lukken)