upc dom, dommer domst.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door berend, 2 mrt 2006.

1. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    is dat even mooi dacht ik toen ik hoorde van de 6 maanden gratis digitale tv van upc.
    na de postbode 2 keer gemist te hebben, fietste ik vandaag naar het postkantoor en kom even later blij thuis met de mediabox van upc.
    ik ga bezig met het aansluit en installeren van dat ding.
    komt op het tweede scherm de vraag in welke gemeente ik woon en of ik daar de code even van kan invoeren. zo gezegd zo gedaan. ik zoek in de lijst naar mijn gemeente (zutphen). helaas die staat er niet tussen.
    ik hang accuut aan de telefoon en bel upc. oh probeer arnhem eens zeht die vent. helaas geen signaal.
    hij zou het uitzoeken en me terug bellen. een paar minuten later word ik terug gebeld, en ja hoor je raad het al. er is nog geen verbinging met mijn (toch wel grote) gemeente.

goed zo upc. een DORP 10 km verderop heeft het wel en hier niet. 8) :mad: :eek:
    ik bedoel kom nou, ze hebben het zelfs in tjitjerkstradeel (of hoe je dat ook spelt).

gewoon even om mijn K%^$&^$% frustratie te uiten en mensen te waarschuwen om er in ieder geval in zutphen niet aan te beginnen.

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hun zijn dom omdat er geen ontvangst mast in Zuthpen staat?

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Staat er een lijst online van gemeentes die dit wel ondersteunen ?

4. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zij zijn dom 8)

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Als je die lijst doorkijkt zie je dat er vet weinig grote gemeenten tussen zitten, het zijn voornamelijk die kleine dorpjes waar niemand een tv heeft..

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

@ Tao Tek

Bedankt voor de lijst ! Mijn gemeente zit er wel bij !! :)

7. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijne staat er ook niet tussen hoorw:confused::p
    en ze sijn egt niet meteen dom hoor..

8. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet handig geweest om eerst eens even te kijken of je in zutphen wel bereik hebt? |:- Lijkt me duidelijk dat UPC jou niet gaat vertellen dat je in zutphen geen bereik hebt als je er niet om vraagt. Ik vraag me af of je je geld wel terugkrijgt.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik weet ook niet of die lijst wel klopt, want bodegraven staat er niet tussen, maar heb hier wel digitale tv:confused:

10. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag: welke routeplanner heb je gebruikt??

11. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij het zelf heeft aangevraagd dan had die inderdaad zelf ff moeten kijken denk ik. Maar UPC verstuurd die dingen ook zelf aan mensen die ook al een kabel verbinding hebben van upc.

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het is gratis dus van geldteruggave is geen sprake :) Maar hoe zit dat nou eigenlijk? Krijgen alle klanten van UPC zo'n machinetje of moet je er zelf even achteraan om het (sneller?) voor elkaar te krijgen? Lijkt mij namelijk niet echt heel slim om alle klanten zo'n kastje te geven aangezien de helft er toch bij voorbaat al geen belangstelling voor heeft + dat de kosten erg hoog zullen oplopen.

Misschien de thread titel aanpassen naar "berend dom, dommer domst" ;)

13. mars15

mars15 Guest

Gewoon terugsturen die box of niet aan nemen..

Deel Deze Pagina