Hey daar. Ik zit met een probleempje. Ik heb vanmiddag maar even Halo 2 gekocht,en wou net even de online dingen bekijken.Om hier tekomen moet een update gedownload worden,maar na een tijdje denken bij het downen geeft hij de melding XBOX LIVE NOT RESPONDING...blablabla. Ik had hiervoor al een tijdje Live niet meer gebruikt,dus ik heb alle instellingen enzo even nagekeken,en deze waren gewoon goed. Als extra zekerheid heb ik een aantal andere eerder gedownloade content verwijderd,en deze opnieuw gedownload. Met succes dus.(OA maps van UC,auto's van MM3 & een map van RTCW) Ook normaal online spelen met andere games is gewoon mogelijk. Het downen van content of updates heeft ook nooit eerder problemen opgeleverd,en dus is dit de eerste keer met Halo 2. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Is er een storing met de auto-update van Halo 2? Ik maak verbinding gewoon rechtstreeks naar mn modem via Chello. Alvast heel erg bedankt,en sorry mits dit op de verkeerde plaats staat. Angelo