Update Gamertagz lijst!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Brutus, 28 mrt 2003.

1. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Waneer wordt de Gamertagz lijst weer geupdate dit is al sinds het begin niet meer gedaat en de lijst is best handig?
    Bovendien sta ik er ook nog niet op terwijl ik mijn gamertag al wel gepost heb ik de goede thread.

Het zelfde geldt eigenlijk woor de Xbazar vertrouwens lijst ik had een week of 2 geleden een mailtje gestuurt en die pesoon staat nog steeds niet in die lijst.

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lui lui lui... :p, ik had al voorspeld dat het zo zou gaan, maarja :p (niet bij xbazar btw, die wordt wel goed onderhouden toch :confused:)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Daarom beheer ik hem niet :mad: ... je moet bij Masterape zijn ;)

4. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Omdat mensen willen weten wie van Xboxworld Live spelen ... en dat kan je niet vinden op die site ;)

6. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je dat daar kenbaar maken in de comment field???? Dan kan iedereen het daar vinden, kan je zelfs een search op doen........

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan niemand van XBW zo'n lijstje scripten? Het moet mogelijk zijn, want iedereen heeft z'n gamertag al (linksonder) ingevuld :). Kwestie van selecteren en sorteren :).

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Moet makkelijk te doen zijn inderdaad, alleen hebben we nu heel andere prioriteiten :D

Deel Deze Pagina