Update gedaan; oude games spelen niet

Discussie in 'Algemeen' gestart door Surreallistic, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    het wordt weer minder weer, dus tijd voor de 360. ik zag gister op de site van XBOX dat er een nieuwe update was. Gelijk weer Live op en de laatste update opgehaald. ook zag ik dat er weer flink wat meer spellen van de oude Doos op de 360 te spelen zijn. Met een nieuwe file van de XBOX-site moest dat gaan lukken. Ik het bestandje uitgepakt en op een DVD gefikt, in de 360, installeren maar.

Playboy The Mansion erin.... jammer dan. Hij pakt 'm nog altijd niet. Iemand nog tips wat ik nog meer kan doen, of is het helaas pindakaas en werkt dat alleen op NTSC systemen??

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je Xbox Live hebt komen de updates voor het spelen van oude Xbox spellen automatisch. Daar hoef je niets voor te downloaden via de computer. Als het spel niet in de lijst van op de Xbox 360 speelbare spellen staat, dan kan dat dus ook niet.
    http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardcompatibilitygameslist.htm
    Ik zie dat Playboy: The Mansion daar wel bij hoor.t Waarom het spel dan niet werkt, dat weet ik niet! :eek:

3. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook even voor je gezocht en zoals Willem ook al zegt hoort het gewoon te werken. Maar toen ik zocht heb ik ook andere reacties gevonden dat het spel niet werkt dus misschien is het een foutje in de lijst.

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Heb het gezien ja. Maar er staat ook dat je een software emulator nodig hebt..... euhm... was dah??

Edit: Laat maar zitten, ben er al uit. Denk dat de gedownloade update ouder was dan die van Live. Dit "confilct" was de boosdoener. Heb initial setup gedaan en toen gaf de 360 geijk aan dat er voor Playboy the mansion een update beschikbaar was. Nu werkt het wel.

Grtz!

Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  5. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi om te horen dat het is opgelost. ;)

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mooi :) Slotje dan maar!

Updates via Xbox Live zijn altijd de meest recente versies :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina