Update moto gp2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Go Ahead Eagles, 14 nov 2003.

1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    kijk dit artikel:

Microsoft heeft aangekondigd dat er een nieuwe update voor Moto GP 2 aan zit te komen. Reden hiervoor is een select groepje spelers dat een nieuwe cheat heeft gevonden. Door het gebruik van deze cheat krijgen ze een oneerlijke voorsprong op de rest van het veld.

Om dit recht te trekken zal Microsoft aanstaande maandag een nieuwe update uitvoeren. Om deze update mogelijk te maken zullen eerst de leaderboards gewist worden.

nou lekker alle scorers naar de kloten.

2. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je ook een linkje naar dat artikel?

wel jammer dat er een bug in zit zodat je kan cheaten...

3. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    hehehee ach beter dat dan scores van cheaters er tussen

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna iedereen cheat, zelfs King Tuur staat nu opeens weer op de 4e plek van de wereld. Alleen ik heb nog niet gecheat.

5. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    King Tuur heeft het recht om te cheaten omdat hij op andere banen ook heel goed is

6. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk |:- |:- |:- , en ik mag met 200 per uur over een woonerf omdat ik de snelste auto van het dorp heb :D O-)

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dit klopt, ik heb het net ook gelezen op www.xblracing.com!

Ik ben er ook wel blij mee. Dan ga ik binnenkort weer eens een weekje MGP2en en lekker racen. Hopelijk (zal wel niet) hebben ze ook een verandering in het 'draften' gemaakt, en is dit nu onmogelijk als je met collisions off rijdt.

Niet perse nodig, maar wel veel leuker voor de scoreboards. Jammer dat deze update nu net komt, als PGR2 eraan komt.

hehe, maarja aan de andere kant weet ik dan iig zeker dat ik in de top100 (Stukkie hoger ook wel) van een racespel op Live kan komen :D

8. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    hehe das wel goed nieuws eigenlijk :). Alleen moet ik eerst even de careermode afmaken damn (*@)# wat is die Legend mode frustrerend, ik word steeds op mijn kaan gelegd door de A.I.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goh, al deden ze dit nu een drietal maanden geleden :{ Helemaal nu de leaderbords gewist zijn heb ik geen enkele behoefte om weer te gaan racen.. MotoGP2 blijft lekker in de kast liggen.

10. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Jah heb prcies het zelfde ik ben wel een beetje uitgekeken op MotoGP2 ik koop straks lekker PGR2 :D SHIBBY!!

11. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, is toch wel leuk voor de mensen die het spel nog niet zo lang hebben of net gekocht hebben?:+

12. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    My thoughts exactly

Ondertussen ben ik er helemaal uit en heb geen zin om weer opnieuw te leren rijden… ik koester de gedachte dat ik redelijk hoog stond op mijn hoogte punt toen er nog niet gecheat werd… ik word er helemaal nostalgisch van ;)

13. yuki

yuki Speed Freak

Leuk Bevonden:
    0
    zonde van al die tijd die ik in het spel gestoken heb.
    ik ga echt niet weer zo fanatiek racen en dan zeker weer blaren op mijn vingers krijgen.

14. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    P'cies :).

Vind MGP Demo veel leuker (en makkelijker O-)) eerlijk gezegd :cool:.

15. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wat zeiken jullie nou, het is net nu de glithers weg zijn, dat jullie jezelf kunnen tonen!!:confused:
    ikzelf heb nu mijn scores gereset, mor vorige week stond ik nog 195ste, zonder de glithers ben ik volgens het glithvrij scoreboard van xblracing.tk 65ste. ikzelf vind het nu alleszins de moeite weer tijden te gaan rijen :)

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    komaan joh, ik heb mijn scores wel 20 keer gereset, en telkens kwam ik zo dichter bij de top.

17. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    tsja mijn tijden waren verre van ideaal maar om er nou weer zoveel tijd in te stoppen om hogerop te komen. Ik denk niet dat er sowieso veel mensen zijn die nog Mgp2 spelen, zoals wouter al zegt ze zijn hier gewoon te laat mee.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb vanaf maart 2003 tot eind oktober 2003 honderden uren in MotoGp (2) gestopt. In die tijd wou ik wat bereiken. Met meerdere doelstellingen en meerdere score-resets. Ondanks dat mijn laatste scores nog, zelfs binnen mijn grenzen, een stuk sneller konden wou ik het daar bij laten.

Nu dat de scores allemaal gereset zijn kan je inderdaad lekker 'hoog' op die rankings komen, maar of dat nog enig puur respect verdient zoals het dat een half jaar geleden kreeg... Nee dat denk ik niet. Niet het niet respect hebben voor jou, maar ík zou het niet leuk vinden om nu alsnog weer te gaan bikkelen om een 'zogenaamd goede ranking' te krijgen terwijl de grootste concurrentie ondertussen wel vertrokken is.

19. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, op dit moment gaat iedereen andere games spelen en pakt soms motogp2 erbij.

Wel goed dat ze nu die glitchers zo tegenhouden. Zo is het leuker voor de mensen die nog hoog willen proberen te komen.

20. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    3 maanden geleden ofzo was dit geweldig nieuws geweest.....ik denk niet dat er nu nog mensen op zitten te wachten...

Deel Deze Pagina