UPDATE vetrouwenslijst?!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Jermaine, 2 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wl niet zeuren ofzo. En ik waardeer de site en de moeite die jullie er insteken ook heel erg. Maar wanneer word die 'vertrouewns-lijst' nu eens ge-update!? Het laatst was 22/08. Ik heb al 2x gemailt op 2 Email adressen en op de PM van TheOne2000......ge-pm't. Sorry maar ik wil nu toch wel onderhand op die lijst. Ja, ook degene waar ik het deal mee heb gesloten heeft gemaild en ge-pm't! Excuus hoor, maar om de hoeveel dagen of wanneer word de lijst ge-update!?

Mvg,

Jermaine....met een "E" op het einde! Zoals het hoort...check the UK.

2. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog een mededeling, problemen met mensen mogen via pm naar mij of naar hantheman gestuurd worden de rest wordt alleen afegehandeld via het mailadres xbazar@xboxworld.nl of xbazar@xbw.nl

ik heb het regelrecht uit dat topic gehaald dus ik denk dat je kunt stoppen met pm te sturen. probeer eens de mail :)

3. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals gezegt heb ik al eerder tot 2x toe gemaild op beide Email adressen. En ook het desbetrefende persoon waar ik een goed deal mee heb gesloten. Tr....weet zij naam niet uit mijn hoofd.

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook al 2 meeltjes gestuurd om reteppd op de vertrouwens lijst te zetten. Ik zelf sta er al wel op, maar ik vind het lulige dat reteppd na het sluiten van een goede deal zich nog steeds geen xbazar Elite mag noemen. Een titel die iedereen wel wil.....

5. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Jo, ik heb twee "recht-oversteken-deals" gehad met Avan maar die had het kennelijk te druk om mij er op te zetten. En nu heb ik ook een goed postdeal met T4rg3t gehad! Hij had wel tijd om te mailen! Thanks man! Ik heb daarna ook nog een deal gehad met Marius, ook via de post. Hem heb ik niet gevraagd om mij er op te zetten want dat zou wel lukken via T4rg3t.....

6. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Meestal wordt de lijst 1 keer per 2 weken ongeveer geupdate, maar ook mods zijn mensen en hebben het weleens druk. Dus heb geduld nog vaker een mail sturen heeft geen nut je komt er gewoon op bij de volgende update.

7. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn, dan hoop ik dat die update spoedig komt ;) Ik zal geduldig wachte.....

8. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Yup, twee mod's (TheOne2000 & Hantheman) updaten de lijst zo vaak als ze kunnen, maar dat kost ook tijd. Het is slechts een kwestie van geduld. :)

9. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat te horen. Veder vind ik de site echt top!

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Nou vandaag gaat het gebeuren hoor *tromgeroffel*

Het gebeurt echt wel maar soms duurt het een weekje (of 2).. zelf ook druk met school en theone2000 is ziek dus sorry sorry sorry, maar het gebeurd echt wel :)

[closed]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina