Even een vraag, weet niet of deze al eerder gesteld is maar ik kon niks vinden: Kan je updates voor games ook via je pc downloaden en branden op een cd/dvd en deze in je xbox 360 stoppen? Of kan dit alleen via xboxlive? Zo ja, waar kan ik deze updates downloaden? Alvast heel erg bedankt voor de reacties!!
Ok, ik had dan ook een vraag hier op aansluitend. Stel ik wil dus die graphics/bug fix patch voor Oblivion downloaden, dan moet dat dus via xbox live? Dus dan moet ik daar voor betalen zeg maar? En wijst het dan zichzelf wel of moet je iets bepaalds nog weten? Thanks
Ja uitsluitend via live Je kan updates (bug/fixes) downloaden met een silver account (gratis) ook content kan je downloaden met een silver account ... ook betaalde content kan je downloaden met en silver account Nee
Ok, misschien nog een domme vraag... Kan je gewoon je internet kabel in de xbox steken? Ik krijg hem later vandaag pas binnen... dus vandaar
ik kwam er net achter dat we ook wireless internet hebben in ons huis. Anyway, als je hier gebruik van wil maken moet je zeker zo'n network adaptor kopen van 80 euro?
ok, nog een vraag! hehehe Kan ik gewoon de oblivion expansions downloaden zonder dat het spel er in zit of een savegame op de console staat?