[XOne] upload check?

Discussie in 'Games' gestart door Sora, 29 mei 2004.

1. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    waar op de xbox kan ik me up en down checken? het kan niet meer bij network settings en dan Y zoals eerst...

weet iemand hoe ik het kan zien? of weet iemand een internet site?

alvast bedankt,

sora

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
  3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Die getallen zijn uit het diagnose scherm verwijderd omdat ze alleen maar voor verwarring zorgden. Heel veel mensen begrepen niet dat die getallen wezenlijk anders zijn dan een eenvoudige bandbreedte meting. Bovendien kostte het enige moeite voordat Microsoft ervan doordrongen was dat een snelheidsmeting naar een USA-based server vanuit Europa andere resultaten oplevert dan vanuit USA.

De snelheid van je verbinding is voor de goede werking ook niet zo heel relevant. Als je voldoet aan de eisen (128/384) en de rest van je gegevens is goed (Ping, Packet Loss en de gegevens van het 2e diagnose scherm) kun je prima op Xbox Live spelen en maakt het niets uit of je verbinding nou 256 upload is of 512. (Voor gamehosting ligt dat weer wat anders, uiteraard).

Een zeer goede snelheidstest vind je op de door Dio aangegeven link. Ik gebruik al geruime tijd www.speedtest.nl en die geeft bijna altijd betrouwbare informatie.

Deel Deze Pagina