[XOne] upload: graag eens ECHTE (praktijk) informatie

Discussie in 'Games' gestart door ruite041, 26 feb 2003.

1. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    hey kobold (of een andere gamer die al live is). ik zou toch echt een graag willen weten hoe het nu in de praktijk zit met die upload snelheid. volgens mij heeft (bijna) niemand een upload >16kbyte, dit is effectief vaak rond de 14. Op de pc is dit ruim voldoende voor het online spelen van games. Ik weet niet hoe groot de upload bij de beta-testers is, maar kan iemand nu eens zeggen of een "normale" breedband verbinding snel genoeg is, of dat we allemaal naar een mega adsl met maximale upload moeten overstappen. (M$ ondersteund nl. ook maar 6 routers terwijl zo'n beetje iedere broadband router natuurlijk gewoon werkt.)

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    goeie vraag. Zouden jullie ons kunnen updaten met "ervaringen" die jullie hebben? Dus bv : "ik heb 1024 down, 256 up via ADSL en kan met MotoGP spellen tot 16 personen te gelijk lag-loos hosten?" of andere voorbeelden?

ik heb nl. 768/128 en ben benieuwd of dit een beetje goed genoeg is, of dat ik mijn pa 30 Eurnietjes per maand bij ga betalen en naar de Advanced (1536/256) versie ga.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb persoonlijk 512/128 dit zal genoeg zijn om bij games van (MechAssault) 8 spelers mee te doen (is maximum ook). Hosten is natuurlijk een ander verhaal. Hier zou ik aanraden dat je dat beperkt tot 4/6 spelers op zo'n connectie.

Binnenkort gaan we iets verschrikkelijk leuks aankondigen voor Xbox Live gamers. Een speciaal netwerk gemaakt voor het online gamen, met dik vette up/download snelheiden voor leuk prijsje! Dus stay tuned!

Als ik meer weer, zie het vanzelf. Ik loop in iedergeval al te trappelen!!! *enthousiast*

4. Hotshot

Hotshot Guest

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Whehe ook dat, ook dat!

6. Hotshot

Hotshot Guest

XBW Bazin is een heldin :+

Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2003
  7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    w3rd!

8. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er echt een speciaal netwerk, kun je daarmee ook gewoon surfen of moet je dat er extra bijkopen? En weet iemand of gewoon @home breedband van 46 euro?

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    meer info, meer info :eek: 8)

10. ruite041

Leuk Bevonden:
    0
    on topic plz!

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Het is gewoon internet zoals je nu hebt, maar met garanties voor online gaming en specifiek daarop gericht. Kortom betere kwaliteit en snelheid. Dat komt ook ten goede van al je andere surf/internetactiviteiten ja! :)

12. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    WHOAAAAAA pls tell more! Ik ga binnen nu en een aantal maanden op mijn eigen wonen denkik en kan dan wel een goede aanbieding gebruiken :cool:

thanx voor de info over MechAssault trouwens. Valt me nog alles mee!

13. ruite041

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag bandbreedte info, tips en ervaringen zien in dit topic. misschien voor de nieuwe internet aanbieding een ander topic starten?

14. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

En welke verbinding heb jij Mirik!

Blijf aub bij het onderwerp van deze tread!

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Wanadoo premium

16. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha fijn maar ik heb een vraagje mirik!!!
    hoe duur kost dat abbo????
    ongeveer??? thanxx

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    45 euro per maand is het, als je snel besteld heb je installatie kosten van 68 euro!

18. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    ik had ut over die verbinding van XBW.nl!!!!!! want jij hebt ut tog over WANADOO ????
    thanxx

19. ruite041

Leuk Bevonden:
    0
    OFF TOPIC! dat abootje is niet wat ik wil horen.......leuk dat er een deal komt, marruuhh ik wil ff echt weten hoe het nu met de performance zit!!!!!

20. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Als jullie toch beginnen..

Wtf kan ik allemaal wel en niet met Chello :eek:? =X

Deel Deze Pagina