Upload-sectie?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door LeoGeo, 31 aug 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Beste allemaal,

Kunnen we niet iets maken van een upload-sectie voor de XBW-members? Zodat je bv. pics van jezelf up kan loaden, of screenshots, etc. Nu moet je die naar n site uploaden en dan linken maar dat is mij allemaal te lasitg; ben een ware internet-leek en ik weet niets van computers etc. af. Ik kan dus niet zomaar even een siteje maken en een pic yuploaden.

De reden van dit voorstel is dat ik meerdere sites heb gezien die deze functie wel hebben; dat is best handig, dus t leek me ook wel wat voor deze...

2. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, die ruimte hebben we zelf nodig voor de dingen die wij zelf voor XBW uploaden zoals screenshots en andere zaken. Wij betalen ook voor die ruimte en die hebben we zelf hard nodig. Er zijn genoeg gratis services waar je jezelf kunt aanmelden en waar je wat onzin pics kunt uppen. Daar beginnen we hier niet aan. :)

3. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    stel je voor dat je 6000 member 1 mb moet geven...zit je al aan 6 gig. En dat is zo'n beetje onbetaalbaar

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Versie 3 geeft jullie wel extra dingetjes though...;) or so i have heard...

5. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    En die komt op?????

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Het kan morgen zijn, het kan over anderhalf jaar zijn. Je weet maar nooit met hun. Sterker nog, het zou eind 2002 al af zijn8)

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Oorspronkelijk al eerder :)

We zijn nu btw alweer een tijdje bij versie 2.5 ;)

8. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kijk je kunt het of niet ik heb geen zin of ik kan het niet ligt volgens mij in dit geval niet zo ver uit elkaar}:]

9. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Lijkt me eigenlijk helemaal niet zo handig. Er zijn toch genoeg andere upload-sites? Sowieso...Dan zit straks iedereen allemaal rommel up te loaden en de ruimte is zelf nodig :eek:

10. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt :) Ik kan het niet, maar ik heb dan ook absoluut geen zin om het te leren....

Tja, het was maar n idee dat in me opkwam.... maar kunnen jullie dan wat links naar die upload sites geven a.u.b.?

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Iedereen heeft toch persoonlijke ruimte bij zijn eigen provider? Tegenwoordig minstens 20 MB en XS4All geeft al 50 tegenwoordig. Kan je heel wat plaatjes op kwijt :)

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Man, jij denkt dat wat jij weet standaart is. Ik zou echt niet weten hoe ik plaatjes op m'n ruimte van m'n provider kan zetten.|:-

Me = internetn00b (maar ik own je met cs:p)

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sorry, maar dat is toch echt niet ons probleem.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm wij zijn en kunnen geen allesvoorzienende pagina zijn :) Althans, op Xbox gebied proberen we dat zoveel mogelijk na te streven maar voor andere internet-gerelateerde zaken kunnen we dat niet.

15. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    We gaan geen gratis uploadservice aanbieden, kost te veel moeite (moderaties etc), ruimte en bandbreedte. Iedereen krijgt ruimte van zijn/haar provider, dat moet voldoende zijn.

Wat ik wel kan maken is een universele FTP interface voor http, waarmee je bestanden naar je FTP ruimte bij je provider kunt uploaden, misschien dat ik dat ooit nog eens maak.

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    anders geven we ff wat links waar je je foto's kan uploaden......
    hier alvast 1:
    www.photoways.com

17. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij is de voorlopige datum : WHEN IT'S DONE :+

18. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat v3 net zoiets als duke nukem forever gaat worden het zal wel nooit afkomen.. en ik vind het heel flauw dat jullie maar steeds v3 zeggen maar daar kunnen de members zich nix bij voorstelen en wat we vragen hebben we vaak gelijk nodig en zoals ik al zei v3 zal nog wel een tijdje op zich laten w8

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    je kan een gratis site aanmaken bij lycos om daar je pics te uploaden, met n ftp prog staat dat zo online

20. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check mijn sig!
    |
    |
    \/

Deel Deze Pagina