Ik ben vaak bezig met uploaden, maar dit stoort me tijdens me spelletjes online (krijg lags etc.) Hoe kan ik mijn uploadspeed vastzetten op een lagere speed (nu upload ik met 50kb/s maar ik wil 10 kb/s) ???
Daar zijn programmatjes voor. Deze instaleer je op je pc en kun je de upload en download van je pc limiteren. Niet van je hele netwerk, maar het ging hier geloof ik toch alleen om je pc... zoek even met google... zoekterm: download limiter ofzo... http://www.netlimiter.com/ dit is een programmatje
Ja ik zit wel achter een router.....volgens mij werkt het dan anders....ik had dit programmatje al eens geprobeerd. Maar dit werkte niet!
Netlimiter werkt gewoon prima achter router hoor, draai hem hier ook zonder problemen. Het is dan wel alleen voor de pc waarmee je het gebruikt natuurlijk maar router of niet maakt niet uit.
in de meeste ftp programma's kan je gewoon een limit instellen (bijvoorbeeld in FlashFXP). En ik naam aan dat je upload via een ftp programma?
Je moet gewoon die share programma's uitzetten al je gamed. En als je dat niet wilt doen moet je gewoon netlimiter gebruiken want dat werkt perfect, je moet alleen wel je pc opnieuw opstarten als je het geinstalleerd hebt anders gaat ie kutten.
Als je netlimiter gebruikt kan je per programma aangeven hoeevel down en upsoeed het mag gebruiken. Als je gaat gamen kan je bijv vinkje aanzetten zodat snelheid omlaag gebracht wordt en je online kan gamen, wanneer je daarmee klaar bent zet je vinkje uit en is snelheid weer maximaal.
Tja...ik had netlimiter geïnstalleerd en daarna gereboot... Maar het werkte niet. En eigenlijk is het geen FTP maar gebruik ik Bitspirit. Maar goed, het werkte dus niet wanneer ik dat programma tot een 10 kb/s max. zette.. Hij bleef 50 kb/s uploaden.
Als het om FTP gaat; is Total Commander (vroeger; Win Commander) een goed alternatief (www.wincommander.com).