URL in Spoiler

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Jeruzame, 21 jan 2004.

1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kwam er zojuist achter dat wanneer je een link in een spoiler tag zet, deze toch (licht) zichtbaar is:

Dat lijkt me niet echt de bedoeling van de spoiler tag. Ik wilde het bij deze even doorgeven zodat dit probleempje binnenkort (in V3 ) kan worden verholpen...

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind de spoilers zowieso meer onzinngen en onaangenaam, maar is inderdaad wel opvallend dat links zichtbaar blijven.

3. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Als ze achtergrondkleur van een spoilervakje aanpassen aan de kleur van de link of andersom, is het opgelost. Dus maar een een paar tekentjes veranderen...

4. Flea

Flea A.k.A. Boeddha

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft een url toch ook niet te verbergen? Wat valt er te spoilen in een url? :confused:

5. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt toch niet zoveel uit? Als je een groen blok ziet weet je dat er een spoiler staat, en dan moet je hem gewoon niet lezen.

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ya. Kijk als er staat: http://www.in_halo2_trouwt_de chief__met_cortana.com dan kan je de spoiler poster de schuld geven.

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    En omdat je het niet wil lezen, doe je dat (on)bewust juist wel. Zo werkt het nou eenmaal met verborgen en/of geheime informatie. Lang leve de menselijke nieuwsgierigheid :)

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85

Deel Deze Pagina